Skal i gang med en kundes website, som skal være flersprogligt. Vi har valgt at lægge hosting i de enkelte lande.
Har I nogle gode bud på hosting? Høj driftsstabilitet og god support er vigtigere end pris. Omfanget af de enkelte hjemmesider bliver ikke så stort, så webhoteller er nok det vi kigger efter (shared eller dedikerede servere er skudt over målet). I første omgang drejer det sig om følgende lande:
Vi er ved at starte servere op i hhv. Usa og Tyskland netop for at kunne efterkomme forespoergsler som denne.
Hvor langt fremme i tiden ligger jeres behov? Vil det vaere en fordel at alle webhoteller opfoerer sig ens, administreres paa samme made og faktureres samlet fra en Dansk leverandoer? Jeg ved ikke om det vil vaere en fordel for dig, jeg spoerger fordi at det er det vi vil kunne tilbyde i loebet af 1-2 maaneder.
Jeg har rigtig rigtig gode erfaringer med Slicehost.com! Stablitet, dynamic, support osv er i TOP! Vær dog opmærksom på at det er en VPS, dvs du får en linux distro også skal du selv sætte resten op.