Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

18-årig HHX-studerende søger fritidsjob i virksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Billund 7190
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har idag opsagt mit arbejde på et lager gennem 8 mdr op, da jeg ikke følte jeg fik nok ud af arbejde, og mine egne kvalifikationer. Jeg søger nu et arbejde, hvor jeg kan blive stillet overfor udfordringer, samt noget jeg kan lære en masse af. Et sådan et arbejde, ville jeg gøre alt for at få. Jeg har gennem længere tid arbejdet sammen med nogle venner om at få "ideen", og føre den ud i livet, men jeg har erkendt ud fra økonomiske grunde, samt mine venner at jeg måske burde starte et andet sted. F.eks. i en allerede kørende virksomhed, hvor jeg kunne få indblik og lære en masse.

Kvalifikationer samt personlighed:
Jeg går til hverdag på Erhvervskole på 2. år - markedsførings linien. Jeg har dette år opdaget et helt nyt fag, som har fanget min interesse og mange af mine tanker i min fritid. Dette fag er innovation - og jeg elsker det. Jeg skabte kenskab til amino via. min lærer, som anbefalede mig siden. Lige siden har jeg læst herinde dagligt, samt spurgt om råd til diverse små ideer jeg har haft. Jeg har virkelig, virkelig haft lyst til at starte en virksomhed jeg kunne drive, samt bruge min fritid på, og lære en masse af. For ja - jeg går i skole, og det er meningen jeg skal lære der, men jeg mener også man lærer jeg meget af at GØRE ting, og derved tænkte jeg at, hvis jeg evt. kunne finde et mindre virksomhed, som kunne bruge mig til at løse nogle opgaver, enten via. computer eller i det virkelige liv, det er skam lige meget.
Min personlighed er min stærke side. Jeg har siden tidernes morgen fået at vide jeg var god til at kommunikere med andre mennesker, og engelsk er min specialitet, tysk skal vi ikke snakke for meget om. Og nu er det ikke fordi jeg skal pynte på osv, for jeg har selfølgelig og svage sider. Jeg har til tider for meget krudt i rumpen, og der medfører at til tider skal anstrenge mig ekstra meget for at få gjort mine ting - men gjort bliver det, det er 100%.
Jeg har ingen erfaring indenfor at drive virksomhed, det eneste jeg har er min passion for føle at jeg bidrager med noget til en større enhed, samt at jeg gør et god arbejde og får profit for mit job, så jeg kan se jeg udretter noget.
Det skal dog lige nævnes jeg søger et arbejde på "fritidsbasis", dvs. jeg skal være i stand til at passe min skole ved siden af, men det forhindrer mig dog ikke i at skulle sætte et par dage og timer til overs for at arbejde med w/e det nu bliver.

Hvilken virksomhed jeg søger? Jeg søger en virksomhed, hvor jeg kan bidrage med nogle praktiske ting, og ting der kræver man har forståelse og kan kommunikere med engelsk samt dansk på et god nivuea. Det må gerne være alt lige fra en web-shop til et mindre reklame bureau.

Hvor befinder jeg mig?
Jeg bor i Billund 7190, på Jylland. Så hvis det er praktiske ting jeg skal medvirke til, er det nok smartest det er virksomheder der ligger omkring der. Ellers hvis det er ting der skal foregå via. computer er det lige meget, hvor i landet det ligger, så længe vi kan kommunikere.

Jeg er klar over at denne "jobansøgning" er MEGET uoverskuelig, det syntes jeg i hvert fald selv, men jeg ved ikke lige, hvordan jeg ellers skal ytre mig ang. mit behov her. Konkluderet søger jeg i hvert fald bare et arbejde, hvor jeg kan få noget viden om virksomhedsdrift, samt måske samarbejde med udlandet.

Ja hvis der skulle være nogen der føler de kunne bruge en ung gut som mig, ja så er det bare at skrive eller ringe, så er der måske større sansyndlighed for at vi forstår hinaden bedre. Nu har jeg i hvert fald lettet mit hjerte.

Mvh. Marcus Alexander Askildsen

Marcusaskildsen@gmail.com
Tlf:. 22949423

Fra 7451 sunds
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvis du vil freelance har jeg masser til dig

smid en mail hvis det har interesse

mvh