Så kan jeg varmt anbefale dig et kursus hos Stahlberg, der indeholder regnskab, moms og skat. Det er et kort weekendkursus, hvor man gennemgår regnskabsprincipperne, kassekladde, momsregler, fradragsregler og skatteregler. Han har et kursus i weekenden den 23. januar, som du garanteret kan tilmelde dig. 3-4 timer vil jeg mene er ALT for kort tid, medmindre du har klæbehjerne og et naturtalent.
Jeg kan se du bor i Herning, du kan prøve at ringe til mig på tlf 29924519, så kan vi tale om, hvad det er du har behov for og om jeg kan hjælpe dig. Jeg er tilknyttet konsulentdatabasen for vækst midtjylland.
Mvh
Bertil V. Thomsen
SAG-partners
Super hvad kan du tilbyde tror du? kursus eller kontakt til en der kan give et lille kursus?
KPMG er et udemærket firma, måske lidt stort i forhold til dig. Men det afhænger jo også af hvilken revisor, du har fået tildelt hos KPMG. Kvaliteten fejler ikke noget.
KPMG kan utvivlsomt også henvise dig til noget brugbart, måske også internt, uden at du skal ud og "købe bondegårde", men som altid på tilbuddet på print!
Måske et kursus direkte hos dig, men prøv at tag telefonen og ring så vi mere præsis kan finde ud af, hvad det er du har behov for. Kan jeg ikke hjælpe dig med mine 30 års erhverserfaring og it-erfaring som civiløkonom, så siger jeg det til dig og foreslår dig en anden løsning. tlf. 29924519 efter kl 13 i dag ellers normal kontortid.
Jamen jeg har sat faktura op og lavet kunder og vare. Det jeg har brug for er et lille kursus i bogførning. Jeg har ikke haft med rengskab at gøre siden jeg gik på handelsskole for snart 15 år siden. Jeg tror jeg kan komme rigtig langt med en prof på 3-4 timer.
e-conomic syntes jeg selv at jeg har styr på efter at have set på det i et par timer.
Jeg tager et par AMU kurser på handelskolen hvor jeg bor.
Jeg ved ikke om det er noget for dig, men da jeg var til samtale lød de til at være villige til at gøre et pænt forsæg i at tilpasse kususforløbet mest muligt efter mine behov. De kurser jeg tager er delt op i kurser af 2 dage (fx starter jeg med kasserapport, så moms, og til sidst årsopgørelse), så det kommer til at tage tid, men de er billige, koster kun 110kr om dagen excl. materialer :)