Så har vi endelig fået vores egen hjemmeside op. Vi er lidt i tvivl om siden skal være på engelsk eller dansk, og teksten er ikke helt udarbejdet endnu. Men den fungerer sådan ca. 95% af hvad vi ønsker, der er dog lidt småfejl her og der som skal udarbejdes.
Men prøve lige at kigge på den og skriv hvis i har noget konstruktivt kritik :)
Umiddelbart ser siden flot ud. Men prøv at fortælle, hvad din virksomhed laver. Så er det lettere at vurdere om virksomhedens forretningsområde stemmer i overens med sidens design.
Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.
Super lækkert design. Ville dog foretrække, hvis man ved første øjekast på sitet, blev informeret mere om at i er et web-bureau. Derudover ville jeg også gerne se mere detaljeret cases. Og så en lille ting, husk at læse korrektur - ikke at jeg selv er en haj, men fandt en fejl hist og her.
Men alt i alt ser det super spændende og indbydende ud! =)
Som første håndsindtryk, en meget overskuelig hjemmeside med flot design. Dog er der et par småfejl, som nok afskrækker kunder der søger en proffesionel løsning.
- I skal skære ned på de mange skifttyper i har valgt, og holde jer til 1 eller 2.. - På forsiden kunne i lave nogle moduler med de forskellige løsninger i kan byde på. På denne måde kunne i få noget mere design smidt på, og støvsuge flere kunder. - For en god ordens skyld... Det hedder bestemt ikke bureauet med ingen hæmninger. Bureauet uden hæmninger ! ;)
Fontsne er noget vi arbejder på nu, vi ved ikke helt hvad der passer bedst :)
Og så det med løsningerne: vi vil bare gerne holde os fra at levere standard løsninger, da vi laver unikke hjemmesider og ikke en almindelig løsning. Vi har altid et unikt design, designet helt fra bunden, med at starte i photoshop. Så vi er ikke meget for det med "løsninger"
Den tekst der står på siden nu er bare lige en hurtig skrevet tekst. Vi arbejder kraftigt på at skrive en ny :D
stavefejl. svært for mig at forstå hvad i laver altså søger i medarbejdere eller laver i hjemmesider, det virker som om i gør lidt af hvert.... mener det i sælger skal skinne igennem... der er under "cases" stadigvæk noget template snask. om os er lidt afvigende fra sidens normale design/layout. har desværre ikke kiggetalt igennem men sig til når i har peppet den lidt mere op, så roder jeg da gerne lidt mere rundt i den ;-) ellers lækker template
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig