Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check lige vores hjemmeside og giv en comment ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så har vi endelig fået vores egen hjemmeside op. Vi er lidt i tvivl om siden skal være på engelsk eller dansk, og teksten er ikke helt udarbejdet endnu. Men den fungerer sådan ca. 95% af hvad vi ønsker, der er dog lidt småfejl her og der som skal udarbejdes.

Men prøve lige at kigge på den og skriv hvis i har noget konstruktivt kritik :)

URL = www.bezot.com

- David

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 23:38

Hej David.

Umiddelbart ser siden flot ud. Men prøv at fortælle, hvad din virksomhed laver. Så er det lettere at vurdere om virksomhedens forretningsområde stemmer i overens med sidens design.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:19

hej

jeg vil bare lige nævne banneret´---- det er sku flot

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:32

måske det var en ide at sikre at man som besøger straks kan forstå hvad i tilbyder

jeg fandt ikke rigtigt ud af det og jeg kiggede i hvert fald i ½ minut ;-)

på alle andre måder; tillykke med siden-..

jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:00

Hej David,

Super lækkert design. Ville dog foretrække, hvis man ved første øjekast på sitet, blev informeret mere om at i er et web-bureau. Derudover ville jeg også gerne se mere detaljeret cases. Og så en lille ting, husk at læse korrektur - ikke at jeg selv er en haj, men fandt en fejl hist og her.

Men alt i alt ser det super spændende og indbydende ud! =)

DBH

Rasmus

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 16:44

Super fedt med alle de gode og konstruktive kommentare.

Nu har jeg lige skrevet en hurtig velkomst tekst? giver det et bedere overblik over hvad vi laver?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Hej David

Som første håndsindtryk, en meget overskuelig hjemmeside med flot design. Dog er der et par småfejl, som nok afskrækker kunder der søger en proffesionel løsning. 

- I skal skære ned på de mange skifttyper i har valgt, og holde jer til 1 eller 2..
- På forsiden kunne i lave nogle moduler med de forskellige løsninger i kan byde på. På denne måde kunne i få noget mere design smidt på, og støvsuge flere kunder.
- For en god ordens skyld... Det hedder bestemt ikke bureauet med ingen hæmninger. Bureauet uden hæmninger ! ;)

Mvh Nico

Tilmeldt 3. Dec 08
Skrevet kl. 19:57

Tak for svaret.

Fontsne er noget vi arbejder på nu, vi ved ikke helt hvad der passer bedst :)

Og så det med løsningerne: vi vil bare gerne holde os fra at levere standard løsninger, da vi laver unikke hjemmesider og ikke en almindelig løsning. Vi har altid et unikt design, designet helt fra bunden, med at starte i photoshop. Så vi er ikke meget for det med "løsninger"

Den tekst der står på siden nu er bare lige en hurtig skrevet tekst. Vi arbejder kraftigt på at skrive en ny :D

- David

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

Lækker side . (hopper med på noget af det ovenstående)

Mvh Jonas

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:15

stavefejl. svært for mig at forstå hvad i laver altså søger i medarbejdere eller laver i hjemmesider, det virker som om i gør lidt af hvert.... mener det i sælger skal skinne igennem... der er under "cases" stadigvæk noget template snask. om os er lidt afvigende fra sidens normale design/layout. har desværre ikke kiggetalt igennem men sig til når i har peppet den lidt mere op, så roder jeg da gerne lidt mere rundt i den ;-) ellers lækker template

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)