Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du gifte dig med mig??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

3 ægteskabstilbud er det foreløbige resultat af min seneste pressemeddelelse rettet mod det amerikanske marked.Confused

Målet med pressemeddelelsen var ellers en lacering af vores turprogram for 2009 (og så lidt SEO). Måske skulle man overveje en professionel vinkelskriver næste gang!!Wink

Henrik

PS: Pressemeddelelsen fik os skubbet op på side 1 på vores væsentligste søgeord - så helt skidt var det ikke.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 21:25

Hey Klovn tillykke med det!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:32

Ja, det er da rigtig flot! Der er nok nogle amerikanske kvinder der har luret hvor godt vores sundhedsvæsen fungerer i forhold til deres =P

Jeg blev engang tilbudt ægteskab af en mellemamerikansk indianer i regnskoven - han tilbød mig et splinternyt køkken, dog uden el, i hans splinternye hus (30 m2), som han selv ville bygge på en skråning i udkanten af regnskoven i Guartemala. Han præsenterede mig for sin 3 årige søn (moren var død), som skreg som en stukken gris da faren præsenterede mig som drengens nye mor (!) og var lidt flov, så han smed en trumf på bordet - han havde en hvid hest som gik på græs i nærheden - og den ville blive min, hvis jeg ville være drengens mor.

Det lyder umiddelbart som en historie, man kan le af - og det kan man, men faktisk er det det mest åbenhjertige og rørende frieri jeg har fået i mit liv (undtagen det fra ham jeg er gift med).

Vi havde siddet omkring bålet i regnskoven i Tikal og drukket tequila og efter at jeg havde slugt ormen, udslyngede jeg, at jeg ÆÆÆÆLLLSKEDE Guatelama og aldrig ville hjem igen (jo mere tequila, jo bedre taler jeg spansk) - og det så han åbenbart som en mulighed for at slå til :)

Jeg har stadig den vildsvinetand, som han havde skåret et ansigt i, som en talisman til mig...

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

MetteSkagen:

Det lyder umiddelbart som en historie, man kan le af - og det kan man, men faktisk er det det mest åbenhjertige og rørende frieri jeg har fået i mit liv (undtagen det fra ham jeg er gift med).

Mette

Ja, man kan le af det, men man kan også tænke, at manden faktisk ikke friede til dig for at blive grinet af. Han har virkelig haft brug for en partner til at få tingene til at køre... sådan var det jo også engang i lille Danmark.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:50

Lige præcis. Han har sikkert været rædselslagen for at være alene med en 3-årig, hvilket mænd herhjemme - engang - også ville have været.

Mette

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30

MetteSkagen:

Ja, det er da rigtig flot! Der er nok nogle amerikanske kvinder der har luret hvor godt vores sundhedsvæsen fungerer i forhold til deres =P

Jeg blev engang tilbudt ægteskab af en mellemamerikansk indianer i regnskoven - han tilbød mig et splinternyt køkken, dog uden el, i hans splinternye hus (30 m2), som han selv ville bygge på en skråning i udkanten af regnskoven i Guartemala. Han præsenterede mig for sin 3 årige søn (moren var død), som skreg som en stukken gris da faren præsenterede mig som drengens nye mor (!) og var lidt flov, så han smed en trumf på bordet - han havde en hvid hest som gik på græs i nærheden - og den ville blive min, hvis jeg ville være drengens mor.

Jeg har heldigvis ikke haft behov for at stifte bekendtskab me det italienske sunhedsvæsen - så om det er bedre end det amerikanske ved jeg ikke.

Har du nogensinde tænkt over hvordan livet ville have været andeledes hvis du var blevet i regnskoven?Smile

Henrik

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:03

Når jeg gør det, så er jeg glad for at jeg ikke fik den tossede idé at tage imod tilbuddet :)

Mette

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)