Hvis I ønsker en bog fyldt med profesionelle tip til hvordan I kommer ud over opstarts stadiet og hvordan I skaffer kapital til at få fuld fart på, så vil jeg anbefale jer at læse nedenstående bog.
Reality Check af Guy Kawasaki.
Han kommer med mange rigtig gode input til hvordan I får gang i jeres ide og hvordan I får den ud over opstartsstadiet.
Guy Kawasaki er forfatteren bag flere bestsellere og det har intet med motorcykler at gøre:-)
Der bliver jeg nødt til at give Kim ret - det er en KONGE bog. Læs den før dine konkurrenter...!
Bogen er let læselig (men ja, på engelsk) og behandler en lang række interessante emner i små (typisk 2-5 siders) kapitler, der oftest er opstillet i punktform.
Klart på min hitliste over de fem bedste bøger jeg har læst, ever!
Den har jeg ikke læst....men har hørt godt om den ;o)
Er selv blevet anbefalet "The art of the start" og "Selling the dream" af ham, så dem har jeg lige bestilt, sammen med the toilet paper entrepreneur ;o)
Så har jeg også bestilt bogen :-)) Jeg så også de andre titler du nævnte Jack, men jeg forsøger mig lige med den første her - også må de andre komme på et senere tidspunkt.
Og Guy kan følges på twitter, men er lige lovlig aktiv ;-) @guykawasaki
Dbh Martin
Oh god damn! Begyndte at følge ham på Twitter.. Hvordan kan en person have tid til at være SÅ aktiv, HELE tiden? Han skriver 4-5 post hver time nærmest :-)