Hej! Vi mangler nogen til at give lidt konstruktiv kritik på vores webshop. Vi er faktisk igang med at tænke nye tanker om vores nuværnede forside layout, men vi har stasdig brug for at vide hvad andre synes om konceptet, forside og brugervenlighed:). Mange hilsner Designforever.dk |
Først og fremmest: Fedt initiativ!
Jeg synes, at siden virker meget tung. Den dybe lilla virker meget dominerende i mine øjne. Jeg synes, at I skal prøve at arbejde med et helt andet farveskema. Prøv at blive inspireret på denne side: ColorCombos.com.
Sæt jer i brugerens sted. Repræsenterer jeres hjemmeside de varer, I tilbyder? I mine øjne burde I gøre jeres hjemmeside lidt mere "frisk". Eventuelt med nogle lyseblå og lysegrønne farver. På den måde viser I, at jeres produkter helt friske, selvom de er genbrugsvarer. Den stærke lilla kan godt give det modsatte signal.
Er jeres shop leveret af DanDomain? Det ligner det i hvert fald lidt. Jeg ved, at DanDomains webshops nemt kan tilpasses, så det burde ikke være det store problem at udføre de nødvendige rettelser.