Hej Aminoer. Sammen med en god ven har jeg en virksomhed, der er rivende udvikling. Virksomheden hedder Renomedia I/S, og vores primære forretningsområder ligger inden for udvikling af internetportaler. Vi udvikler løbende forskellige portaler til forskellige målgrupper. De fleste henvender sig dog til unge mellem 15 og 25 år. Vi har brug for en SMS-gateway i forbindelse med vores websites. Det er en hurtig og nem måde, hvorpå man kan gøre sit website mere interaktivt. Der vil blive brug for udsendelse af SMS'er samt modtagelse af SMS'er via et 4-cifret nummer. Vi får også brug for at kunne overtaksere. Vi søger derfor en fast partner, der kan stille en SMS-gateway til rådighed. Jeg er klar over, at der har været mange indlæg om emnet herinde på Amino før, men priserne ændrer sig konstant, og jeg vil gerne have det bedste tilbud. Jeg vil gerne høre hvor billigt det kan gøres. Det er endnu uvidst hvor mange SMS'er vi kommer til at udsende, men til at starte med vil vi gerne købe i omegnen af 25-30.000 stk. Hvor kommer hver SMS til at koste? Hvordan er indtjeningsforholdet i øvrigt i forbindelse med overtaksering? Er det standard, at den ligger på 80/20? Er der nogen, der kan skaffe et bedre tilbud end det? Partneren, vi søger, skal have et stabilt API, og det skal helst køres over HTTP. Jeg har haft en leverandør, der kun accepterede udsendelse af SMS'er via e-mail. Det bliver for langsomt i længden. Lad mig høre, om I har et godt tilbud! |
Prøv at tage et kig på http://www.stadel.dk/
Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg kan ikke komme med nogen anbefaling, men det ser du til at de kan levere det du ønsker.