Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg på Twitter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:52
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 10:57

Det bliver spændende at følge dig, Martin. Kom gerne med et podcast fra messen, hvis du har tid. Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Fra KBH
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07

Godt at se at du er kommet på, men pas nu på, det er ekstremt vanedannende.

Jeg ser frem til en podcast om dine erfaringer med Twitter snart.

Jeg twitter både privat og vores virksomhed bruger det til at komme i kontakt med nye kunder og det kan bestemt anbefales. Personligt er det en fanstastisk måde at få ny information på, da det ofte er links til artikler man ikke lige selv ville falde over. 

På min www.twitter.com/mortensax kan I finde mange af de mest populærer danske og udenlandske folk på Twitter, så det er bare at tilføje. Hvis I efter noget tid føler, at de ikke giver en noget, så er det bare at unfollow dem igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Hej Martin

Vil du ikke være venlig at fortælle lidt om hvordan affiliate summit las vegas var iflg dine oplevelser og er det noget du kan bruge til Spamfighter. Jeg er ikke sikker på om i har et affiliate program, men hvis i har eller ikke har kunne det ihvertfald godt være lidt mere synligt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:30

Sebastian Brandes:

Det bliver spændende at følge dig, Martin. Kom gerne med et podcast fra messen, hvis du har tid. Smile

Det har jeg lavet, det kommer nok på i morgen :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:36

mortensax:

Godt at se at du er kommet på, men pas nu på, det er ekstremt vanedannende.

Jeg ser frem til en podcast om dine erfaringer med Twitter snart.

Jeg twitter både privat og vores virksomhed bruger det til at komme i kontakt med nye kunder og det kan bestemt anbefales. Personligt er det en fanstastisk måde at få ny information på, da det ofte er links til artikler man ikke lige selv ville falde over. 

På min www.twitter.com/mortensax kan I finde mange af de mest populærer danske og udenlandske folk på Twitter, så det er bare at tilføje. Hvis I efter noget tid føler, at de ikke giver en noget, så er det bare at unfollow dem igen.

Hej Morten

Det skal jeg nok gøre, når jeg får lidt mere styr på det :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:26

Hej Martin.

Jeg er helt enig i, at der er masser af potentiale i sociale medier, herunder blogging og microblogging som fx Twitter. Du nævner selv Gary Vaynerchuk som et godt eksempel på, hvordan sociale medier kan bruges til at komme i kontakt med nye kunder. Jeg er grundlæggende enig og glæder mig meget til dit opfølgende afsnit om emnet. Jeg synes dog, folk har en tendens til udelukkende at fokusere på upside-chancen, den postive side af de sociale medier. Der er dog også masser af risici, som folk ofte overser. Eksempelvis kom et af verdens førende PR-firmaer, Ketchum, selv ud i en værre PR-storm i sidste uge netop på grund af en lille kommentar på Twitter. Et andet godt eksempel var da Exxon Mobil kom på Twitter tilbage i august. Mange folk fulgte firmaets udtalelser aktivt... eneste problem var, at det ikke var Exxon’s konto. Matt Cutts oplevede faktisk et lignende problem i den forgangne uge, da en eller anden tilfældig person oprettede en Twitter-konto med hans navn.

Nå blot et indspark herfra. Jeg bookmarkede selv denne side for et par måneder siden, da jeg syntes, den opsummerede Twitter ”do's and don’ts for virksomheder” meget godt. Måske kan du bruge den til dit næste afsnit.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:38

AdXpert:

Hej Martin.

Jeg er helt enig i, at der er masser af potentiale i sociale medier, herunder blogging og microblogging som fx Twitter. Du nævner selv Gary Vaynerchuk som et godt eksempel på, hvordan sociale medier kan bruges til at komme i kontakt med nye kunder. Jeg er grundlæggende enig og glæder mig meget til dit opfølgende afsnit om emnet. Jeg synes dog, folk har en tendens til udelukkende at fokusere på upside-chancen, den postive side af de sociale medier. Der er dog også masser af risici, som folk ofte overser. Eksempelvis kom et af verdens førende PR-firmaer, Ketchum, selv ud i en værre PR-storm i sidste uge netop på grund af en lille kommentar på Twitter. Et andet godt eksempel var da Exxon Mobil kom på Twitter tilbage i august. Mange folk fulgte firmaets udtalelser aktivt... eneste problem var, at det ikke var Exxon’s konto. Matt Cutts oplevede faktisk et lignende problem i den forgangne uge, da en eller anden tilfældig person oprettede en Twitter-konto med hans navn.

Nå blot et indspark herfra. Jeg bookmarkede selv denne side for et par måneder siden, da jeg syntes, den opsummerede Twitter ”do's and don’ts for virksomheder” meget godt. Måske kan du bruge den til dit næste afsnit.

Hej AdXpert

Jeg laver showet i morgen den 27. januar på Thorborgs Talkshow, så følg med. Jeg har Henriette Weber med i programmet og vi vil snakke om hvordan man tjener penge på Sociale Medier. Jeg er helt med på at der ikke er roser uden torne, men dem snakker vi også om.
Jeg håber du også får lidt ud af det og tak for dit gode indlæg, husk dog at sætte http:// foran dine links, ellers duer de ikke.

Dbh Martin 

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 23:22

Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og lytte afsnit #15 igennem. En interessant diskussion med mange gode pointer. Jeg savnede dog lidt nogle flere konkrete tal. Mange af de sociale medier er stadig så nye og udefinerbare, at man fra et forretningsperspektiv bliver nød til at få reelle tal på bordet, hvis man skal have bare den mindste chance for at bedømme, hvilke af dem der er værd at investere tid i. Du nævner det også selv i afsnittet, da du korrekt pointerer, at man jo ikke kan være til stede på alle. Man bliver nød til at vælge. I forhold til Twitter kunne man eksempelvis fremhæve Dell. De har virkelig formået at udnytte mediet til at få ekstra kroner i kassen. Deres @DellOutlet-konto på Twitter har mere end 12.000 followers, og allerede tilbage i december annoncerede de, at de havde rundet 1 million usd i direkte indtjening fra Twitter. Nu omsætter Dell jo for cirka 60 milliarder usd om året, så umiddelbart kan det virke som et beskedent resultat, men i et Twitter-perspektiv er det et ganske imponerende tal, der beviser, at der er et økonomisk potentiale i mediet. Dell har faktisk tidligere i dag taget endnu et skridt i deres Twitter-projekt. De laver nu specielle tilbud, der kun er tilgængelige for followers på Twitter. Et interessant tiltag, der nok vil kunne trække endnu flere kunder til. De lagde også " target="_blank">denne videoYouTube i går, hvor deres Twitter-ansvarlige fortæller, at de har erfaret, at blot 1-2 kommercielle tweets per uge er det maksimale brugere vil modtage, før de bliver irriterede. Blot endnu et tal, der understøtter de konklusioner, dig og Henriette kom frem til i afsnittet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)