Men jeg beklager at det er en lidt småsnoppet profil, da jeg bare ikke har tiden til gruppekram og spørgsmål fra rare mennesker jeg har gået i vuggestue med i 71 ;-)
Og så i seng, klokken er 2 i Vegas hvor jeg er til Affiliatemesse.
Godt at se at du er kommet på, men pas nu på, det er ekstremt vanedannende.
Jeg ser frem til en podcast om dine erfaringer med Twitter snart.
Jeg twitter både privat og vores virksomhed bruger det til at komme i kontakt med nye kunder og det kan bestemt anbefales. Personligt er det en fanstastisk måde at få ny information på, da det ofte er links til artikler man ikke lige selv ville falde over.
På min www.twitter.com/mortensax kan I finde mange af de mest populærer danske og udenlandske folk på Twitter, så det er bare at tilføje. Hvis I efter noget tid føler, at de ikke giver en noget, så er det bare at unfollow dem igen.
Vil du ikke være venlig at fortælle lidt om hvordan affiliate summit las vegas var iflg dine oplevelser og er det noget du kan bruge til Spamfighter. Jeg er ikke sikker på om i har et affiliate program, men hvis i har eller ikke har kunne det ihvertfald godt være lidt mere synligt.
Godt at se at du er kommet på, men pas nu på, det er ekstremt vanedannende.
Jeg ser frem til en podcast om dine erfaringer med Twitter snart.
Jeg twitter både privat og vores virksomhed bruger det til at komme i kontakt med nye kunder og det kan bestemt anbefales. Personligt er det en fanstastisk måde at få ny information på, da det ofte er links til artikler man ikke lige selv ville falde over.
På min www.twitter.com/mortensax kan I finde mange af de mest populærer danske og udenlandske folk på Twitter, så det er bare at tilføje. Hvis I efter noget tid føler, at de ikke giver en noget, så er det bare at unfollow dem igen.
Hej Morten
Det skal jeg nok gøre, når jeg får lidt mere styr på det :-)
Jeg er helt enig i, at der er masser af potentiale i sociale medier, herunder blogging og microblogging som fx Twitter. Du nævner selv Gary Vaynerchuk som et godt eksempel på, hvordan sociale medier kan bruges til at komme i kontakt med nye kunder. Jeg er grundlæggende enig og glæder mig meget til dit opfølgende afsnit om emnet. Jeg synes dog, folk har en tendens til udelukkende at fokusere på upside-chancen, den postive side af de sociale medier. Der er dog også masser af risici, som folk ofte overser. Eksempelvis kom et af verdens førende PR-firmaer, Ketchum, selv ud i en værre PR-storm i sidste uge netop på grund af en lille kommentar på Twitter. Et andet godt eksempel var da Exxon Mobil kom på Twitter tilbage i august. Mange folk fulgte firmaets udtalelser aktivt... eneste problem var, at det ikke var Exxon’s konto. Matt Cutts oplevede faktisk et lignende problem i den forgangne uge, da en eller anden tilfældig person oprettede en Twitter-konto med hans navn.
Nå blot et indspark herfra. Jeg bookmarkede selv denne side for et par måneder siden, da jeg syntes, den opsummerede Twitter ”do's and don’ts for virksomheder” meget godt. Måske kan du bruge den til dit næste afsnit.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Jeg er helt enig i, at der er masser af potentiale i sociale medier, herunder blogging og microblogging som fx Twitter. Du nævner selv Gary Vaynerchuk som et godt eksempel på, hvordan sociale medier kan bruges til at komme i kontakt med nye kunder. Jeg er grundlæggende enig og glæder mig meget til dit opfølgende afsnit om emnet. Jeg synes dog, folk har en tendens til udelukkende at fokusere på upside-chancen, den postive side af de sociale medier. Der er dog også masser af risici, som folk ofte overser. Eksempelvis kom et af verdens førende PR-firmaer, Ketchum, selv ud i en værre PR-storm i sidste uge netop på grund af en lille kommentar på Twitter. Et andet godt eksempel var da Exxon Mobil kom på Twitter tilbage i august. Mange folk fulgte firmaets udtalelser aktivt... eneste problem var, at det ikke var Exxon’s konto. Matt Cutts oplevede faktisk et lignende problem i den forgangne uge, da en eller anden tilfældig person oprettede en Twitter-konto med hans navn.
Nå blot et indspark herfra. Jeg bookmarkede selv denne side for et par måneder siden, da jeg syntes, den opsummerede Twitter ”do's and don’ts for virksomheder” meget godt. Måske kan du bruge den til dit næste afsnit.
Hej AdXpert
Jeg laver showet i morgen den 27. januar på Thorborgs Talkshow, så følg med. Jeg har Henriette Weber med i programmet og vi vil snakke om hvordan man tjener penge på Sociale Medier. Jeg er helt med på at der ikke er roser uden torne, men dem snakker vi også om. Jeg håber du også får lidt ud af det og tak for dit gode indlæg, husk dog at sætte http:// foran dine links, ellers duer de ikke.
Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og lytte afsnit #15 igennem. En interessant diskussion med mange gode pointer. Jeg savnede dog lidt nogle flere konkrete tal. Mange af de sociale medier er stadig så nye og udefinerbare, at man fra et forretningsperspektiv bliver nød til at få reelle tal på bordet, hvis man skal have bare den mindste chance for at bedømme, hvilke af dem der er værd at investere tid i. Du nævner det også selv i afsnittet, da du korrekt pointerer, at man jo ikke kan være til stede på alle. Man bliver nød til at vælge. I forhold til Twitter kunne man eksempelvis fremhæve Dell. De har virkelig formået at udnytte mediet til at få ekstra kroner i kassen. Deres @DellOutlet-konto på Twitter har mere end 12.000 followers, og allerede tilbage i december annoncerede de, at de havde rundet 1 million usd i direkte indtjening fra Twitter. Nu omsætter Dell jo for cirka 60 milliarder usd om året, så umiddelbart kan det virke som et beskedent resultat, men i et Twitter-perspektiv er det et ganske imponerende tal, der beviser, at der er et økonomisk potentiale i mediet. Dell har faktisk tidligere i dag taget endnu et skridt i deres Twitter-projekt. De laver nu specielle tilbud, der kun er tilgængelige for followers på Twitter. Et interessant tiltag, der nok vil kunne trække endnu flere kunder til. De lagde også " target="_blank">denne video på YouTube i går, hvor deres Twitter-ansvarlige fortæller, at de har erfaret, at blot 1-2 kommercielle tweets per uge er det maksimale brugere vil modtage, før de bliver irriterede. Blot endnu et tal, der understøtter de konklusioner, dig og Henriette kom frem til i afsnittet.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.