Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Audi privatleasing

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:
Nu kan jeg slet ikke se 'fidusen' i dit projekt,

Man faar en billig financiering af registreringsafgiften. Der "afdrages" 0.5% per maaned. Renten er 2.75% over diskontoen, ingen stempel og laanegebyr. Man skal ikke forsikre den resterende registreringsafgift, da restbeloebet falder vaek naar pladerne tages af.

Skat godkender gratis hver kontrakt.

Desuden omkostningsbesparelse ved reducerede vedligeholdelsesomkostninger.

Kaffe & Co:
ekstra forsigtig

Hvorfor ikke ved visse banker?

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:10

Ejler Ottesen:

Kaffe & Co:
Nu kan jeg slet ikke se 'fidusen' i dit projekt,

Man faar en billig financiering af registreringsafgiften. Der "afdrages" 0.5% per maaned. Renten er 2.75% over diskontoen.....

Hvor ser du, at renten er 2,75% over diskontoen?, SKAT angiver, at renten er 2,3% over en rente, der fastsættes to gange årligt. Sidst denne blev fastlagt lå den på 1,05%....

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

El-manden:
Hvor ser du, at renten er 2,75% over diskontoen?, SKAT angiver, at renten er 2,3% over en rente, der fastsættes to gange årligt

Har du linket til Skat?

Store firmaer inden for flexleasing angiver renten til 0.3% per maaned (=3.6% PA) , saa mit tal passer meget godt. Bilfinanciering til under 4% PA. 

Med eller uden kaffe til forfriskning af hjernecellerne maa det da siges at vaere meget billigt.

Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:09

Ejler Ottesen:

El-manden:
Hvor ser du, at renten er 2,75% over diskontoen?, SKAT angiver, at renten er 2,3% over en rente, der fastsættes to gange årligt

Har du linket til Skat?

Store firmaer inden for flexleasing angiver renten til 0.3% per paaned (=3.6% PA) , saa mit tal passer meget godt. Bilfinanciering til under 4% PA. 

Med eller uden kaffe til forfriskning af hjernecellerne maa det da siges at vaere meget billigt.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1845573&vId=203077&i=5#i1845573

Har desuden SKATs interne regneark, som benyttes ved beregningerne. Selvfølgelig skaffet af korrekte veje.

Det skal dog tages med i beregningen, at rentetillægget pt. er meget lavt, grundet den historisk lave rente. Så snart renten stiger igen, vil leasingydelsen stige tilsvarende. Men omvendt vil renten på et alm. bil-lån vel også være stigende.

PS! - Tak for informationen vedr. antallet af leasingkontrakter, som I har oprettet indtil nu :)

Elbutik - Salg af Fuga Stikkontakter m.v.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:29

Det kan godt være, at renten virker lav, men du kan jo heller ikke trække den fra i skat - så du skal tillægge skatten for at kunne sammenligne.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)