Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma, mangler navn... er der nogen gode forslag?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop besluttet at oprette et nyt firma, men jeg står og mangler NAVNET!!!

Ja hvad skal dette firma så lave... det er en handelsvirksomhed jeg har tænkt mig at starte - som kan købe og sælge alt mellem himmel og jord. Stort og småt, så længe det er en vare jeg kan stå indefor selv.

Jeg har rigtig mange gode kontakter i mange forskellige brancher, så det bliver et meget bredt produktsortiment og det bliver nok aldrig et fast sortiment, da det er meningen jeg skal sælge varen før jeg køber den.

Så det jeg søger er et all round navn, men et godt og stærkt navn med pondus.

Glæder mig til at høre nogle idder til et navn, er ikke så kreativ hvad det angår.

MVh

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Hej Bendtsen,

Som Thorborg også selv siger, så lad vær med at ligge så meget i navnet. Betyder ikke så meget som man går og tror. Med hensyn til idéer til navnet, er det lidt svært når der ikke som sådan er mere information om hvad det er du handler eller hvor fra. Men et eksempel kunne jo være 'Bendtsen Trading?'

Held og lykke med det

Med Venlig Hilsen

Kasper A

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 22:41

Hej Kasper

Tak for dit kreative svar :)

En ting det hvertfald ikke skal være er personrelateret, men høre gerne flere gode ideer til et navn.

Jeg ved godt man ikke skal gå så meget op i det, men da jeg ikke kan finde noget der bare klinger lidt godt på min egen tunge - så er det ikke godt.

MVH

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

Okay :). Kan du evt. komme med lidt flere detaljer om virksomheden? Hvad er det hovedsagligt i køber/sælger? Er det en enkeltmandsvirksomhed? Hvilket marked er jeres hovedmarked?

Mvh Kasper A

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 23:08

Hej Kasper

Det vil være køb salg af alt lige fra IT udstyr, til diverse designer varer - en ting der gør sig gældende og er meget vigtig for mig er at det vil være produkter vi står 100% indenfor kvalitets mæssigt - jeg skal ikke sælge billig/billig ting til 1 kr. eller lignende. Men det er et forsøg på at gøre brug af mange af mine forbindelser og tjene en skilling eller to.

Firmaet bliver et Aps.

Jeg har selv tænkt lidt over navnet NOVIAM, jeg sagde før at det ikke skulle være person relateret, men dette er egentlig en sammensmeltning af min families for-bogstaver - det er det bedst klingende navn jeg har lige nu, men kunne godt tænke mig der kom noget bagved så det kommer til at lyde lidt større end det egentlig er.

Det vil samtidig være international handel og ikke blot i DK

Jeg tænker i disse baner selvom det ikke rigtig har noget at gøre med det konkrete eksempel.

NOVIAM BUSINESS SOLUTION, NOVIAM GROUP, NOVIAM (et eller andet)

Håber folk kan se hvor jeg vil hen, men er løbet tør for ideer. Og ved godt det måske ikke er så vigtigt endda, men det ville være rart hvis man selv var tilfreds med navnet, og det er jeg ikke endnu - håber en eller anden rammer plet ;)

MVH

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 00:08

Quality Group..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 00:20

Everything But The Name

www.everythingbutthename.com

Domænet er frit... og det er dit fremtidige forretningsområde også;-)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 02:32

Oviman

Ivoman

Mivano

nøjj hvor er jeg kreativHmm

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:43

qualita eller qualite, hvis det hovedsageligt er varer af en god kvalitet.

som nævnt tidligere er navnet slet ikke så vigtigt..

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:55

Oman

Rapido

Veloce

Voloca

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)