Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanker vedrørende handel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går og tænker lidt. Der er ofte mange sælgere der vil sælge ting for folk på freelancebasis. Men findes der også indkøbere på freelancebasis? Altså man ved hvad produktgruppe man vil købe til sit firma (for videresalg for øje, eller måske til eget forbrug i virksomheden) men bare ikke er god til at forhandle gode indkøbspriser, og skabe kontakterne. Findes der freelanceindkøbere ligesom sælgere? Ellers var det måske en ide for nogen? Kan jo sagtens være en virksomhed bare skal bruge en mængde et eller andet, men ik lige aner hvor og prisniveau, så hyrer man en freelance indkøber.

Nå, lidt tanker herfra

MVH
Hans

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:19

Hvis man har behov for en freelance indkøber må man næsten alt andet lige være freelance sælger eller alm. sælger, og med de mængder af tilbud der er fra virksomheder til folk om at sælge for dem, tror jeg ikke behovet som sådan er der. Men hvem ved :)

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:23

Alligevel vælter amino jo i spørgsmål om hvor de kan købe det og det og det. Hvis man som indkøber kunne gå ind og hjælpe med at skabe de kontakter (mod gebyr) så var det måske værd at overveje alligevel. Men jeg kan da tage felj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)