Hej folkens Jeg har i en tidligere tråd spurgt efter feedback på en ny forretningside omhandlende skræddersyede malerier. Som iværksætter og nystartet firma er der ofte ikke langt fra ide til handling, så nu vil vi forsøge os med skræddersyede malerier. Som der blev foreslået i den tidligere tråd vil dette koncept sælge bedst, hvis vi har nogle eksisterende skræddersyede malerier at vise frem som reference. Derfor vil jeg høre om nogle af jer Aminoer kunne tænke jer, at være "prøvekaniner"? Vi vil gerne tilbyde de af jer som har lyst, at teste konceptet og samtidig få skræddersyet et maleri til meget billige penge. Vi forventer at lave 2-3 stykker og måske også et par logo-malerier (ligesom der også blev foreslået i den tidligere tråd). Er du interesseret, så svar på denne tråd og skriv, hvordan du vil have maleriet. Jeg vil efterfølgende tage kontakt til nogle stykker af jer, få afklaret præcis, hvad forventningerne til maleriet er, samt fortælle hvad prisen vil blive, hvorefter I kan afslå eller acceptere. Håber I er friske på at deltage |
Det kunne da være meget sjovt :)
Smid en mail til rasmus[at]hoeks.dk, så kan vi lige tage den derover,