Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny erotisk webshop, mest for kvinder...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en pæn shop, den adskiller sig væsentligt fra en masse andre shops ved at den er så sober at man faktisk kan sidde på sin arbejdsplads og kigge på siden.

Det jeg mangler er beskrivelser på kategorisiderne.

Ved alt hvad jeg laver der plejer jeg gerne at stille mig selv spørgsmålet "Og hvad gør det for mig?" Hvis ikke kunden kan læse, hvorfor de skal gå videre ind i produkterne så vil de formentligt forsvinde ret så hurtigt. Du skal fasteholde kunderne også på kategorisiderne... beskrive hvad det er for produkter, sælg en god fræk lørdag aften eller lign. til kunderne.

Eller er pæn side!

/Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:17

Nok rigtigt at der skal mere tekst til der for at friste folk.

Dejligt at designet ikke skræmmer. Smile

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 16:50

Min kompliment. Flot side med lækre billeder og indbydende varierede tekster, der virker som er de skrevet af en kvinde til kvinder = troværdighed Wink

Jeg er ikke vild med grafikken bag jeres logo, men de 2 passionsblomster er flotte med jeres logo. Men det er jo en smagssag Smile

Der mangler måske stadig garantien for, at pakkerne sendes anonymt - at de sendes med PostDK er ingen garanti for anonymitet Hmm

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 17:39

Hej Susanne

Tak for dine input. Smile

Kan godt give dig ret i at grafikken bag logoet ikke er 110 %, har svært ved at dreje hvordan det kunne løses, men det kommer nok en dag.

Ja der er flere som har påpeget at vi skal vise at vi ikke sender i en lyserød æske påtrykt "dildo".

Igen, tak fordi I gider bruge tiden på at hjælpe.

Fra Söderhamn (Sverige)
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:57

Jeg ved ikke om det virker med den slag legetøj, men evt få nogle frivillige til og teste det, imode de skriver en bedømmelse af det, hvad din finder godt og dårligt ved produktet. også som betaling kan de få lov og beholde det, bare en ide, ved ikke om den er dum eller go'

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Skrevet kl. 18:04

Hej Keld

Det er en rigtig god idé - der er nogle udenlandske firmaer som gør det samme.

Tak for inputtet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)