Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par forslag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej menige Aminoer samt crew Smile

Jeg har blot et par få forslag til ændringer:

1. Det kunne være dejligt, hvis I viste datoerne i alle fora i rækkefølgen: "Dato-Måned-År og tidspunkt" i stedet for nuværende "Måned-Dato-År og tidspunkt"
    Det er en lille ting, men når jeg skimter en lang række indlæg igennem på et forum, så ligger det dybt i mig blot at kigge på de to første tal - altså er det et lille irritationsmoment. Jeg kan forestile mig, der er flere som har det på samme måde.
  2. Min opfattelse er, at jeres TOP 5 i toppen af forsiden bliver brugt rigtig meget, men eftersom hele Amino efterhånden indeholder rigtig mange fora og aktiviteten er stor, er det nærmest kun indlæg skrevet indenfor de seneste 4-5 min. som bliver vist.
    Jeg foreslår I udvider til f.eks. en TOP 10. Der kan argumenteres for, at det vil komme til at fylde for meget, men hvorfor så ikke lave dette TOP 10's preview af indlæggene lidt mindre (lavere). Gør ikonet i venstre side mindre og flyt evt. "Nyeste indlæg af Last Touch, 01-13-2009 20:19" op ved siden af trådens titel eller måske kan I helt undlade disse informationer.

For mig vil disse ændringer gøre Amino til et endnu federe og mere attraktivt forum.

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:36

Hej Last Touch

Du kan rette datoformatet ved at klikke på "Ret profil" øverst til højre på hver side og herefter på "Debatindstillinger" :)

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 21:11

Super, mange tak Claus.

Det er altså blot mig, som ikke er hardcore nok Amino bruger Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 21:14

Kan godt tilslutte mig den der top 10. Det kunne være fedt, hvis der var mulighed for at udvide den.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)