Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til webshop - og generel hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg håber I vil hjælpe lidt her ;-)

En kammerat og jeg er i gang med tankerne om at åbne en webshop. Shoppen skal henvende sig til børnefamilier, men skal ikke kun forhandle tøj. Og det tøj der skal forhandles, er mærker som endnu ikke har vundet sit indpas i Danmark. Vi har kontakt med forhandlere.

Men! Vi har aldrig før haft en webshop, og jeg søger vel egentlig råd om, hvilke ting man skal undersøge. Skal man fx bruge PBS? Eller er det ligeså kundevenligt at bruge PayPal eller bankoverførsel?

Er det en idé først at starte med bankoverførsel?
Hvilke webhoteller er fordelagtige?
Er der sådan noget "nemme" hjemmesider man kan bruge - fx. som 123hjemmeside.dk, bare med et meget pænere layout, og med mere plads - pga. produktbilleder osv... Er der nogle "halvfærdige" løsninger, hvor man selv kan bestemme opsætningen? Hvor mange sider osv.?

Vi mangler vel egentlig en "tjekliste"?

Derudover mangler vi et navn.... Et navn som brager igennem, et navn som alle kan huske, og som skal være med .dk tilsidst. Et navn som henviser til, at det er til børnefamilier, men at det ikke kun er tøj...

Håber I vil hjælpe mig :-)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 18:56

hvis det skal være så nemt så overvej et af de meget ufleksible og uvenlige webshops fra dandomain eller lignende..

paypal er ikke accepteret blandt den målgruppe nej! så pbs vil nok være et krav.

et godt navn skal enten indeholde gode søgeord eller være meget nemt at huske! eftersom vi ikke kender mere til dine produkter er det svært at komme med gode bud.

good luck

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05

Hej

Jeg vil klart anbefale dig at du lige får lidt viden omkring den store opgave du stor over for og her vil jeg anbefale dig at købe e-bogen "webshop-hvordan" og "e-pusher" som begge vil give dig en viden om hvordan og hvorledes kun kommer igang med det rette system, PBS, markedsføring, salgsoptimering osv.

Held og lykke med projektet

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:07

Hej med jer,

I skal være meget velkommen til at sende mig en mail med alle jeres spørgsmål, tanker, krav..osv. og så skal jeg nok hjælpe jer med at få lavet en brugbar "tjekliste".. samt give jer en masse gode råd omkring e-handel generelt.

Jeg vil ligeledes også anbefale jer at læse bogen e-pusher, som er meget anbefalet her på amino.. (selvfølgelig). Big Smile der vil i finde en masse gode fif og råd. Især også til de nystartede..

Men ellers, så er i som sagt meget velkommen til at kontakte mig, og så vil jeg med glæde hjælpe jer videre med jeres ønsker..

Vi har bl.a. hjulpet en del aminoer i gang fra bunden af, lidt ligesom jeres situation.. og vi gør det gerne igen. Smile

Fortsat super god dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)