Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress 2.7 kan ikke tilføje billeder !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har lige uploaded og installere wordpress 2.7 for en af mine venner, men når jeg prøver at tilføje et billed så er det som at det er dødt.. den vil gerne uploade billedet men når det så skal vises så er der ingenting.. 

wordpress er uploaded på one.com www.streetriders.dk

jeg har nogle screensaves som forklare det meste.. fejlne er markert med rød cirkel.

hvordan retter jeg den fejl ?

hilsen poul

 

håber i kan hjælpe mig

 

hilsen poul

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at uploade med browserupload, istedet for flashuploaderen?
Du kan skifte, når du er inde i "tilføj billede".

Kommer billedet fint nok der?

Jeg fisker efter, om det er selve upload der kikser, eller indsætning i indlægget :-)

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det må være en fejl i Wordpress, for jeg har selv samme problem - til gengæld har jeg også fundet en måde at omgås problemet på

Når jeg er inde på din side kan jeg se, at den ved billedet henviser til http://www.streetriders.dk/wp-content/uploads/billede004-225x300.jpg

Den URL er ikke korrekt - men hvis du fjerner /uploads/ kommer billedet frem.

Problemet er simpelthen, at Wordpress tror den har uploadet filen til en anden mappe end den egentligt har. Hvis du går ind og vil redigere det billede du har lagt op kan du ret nemt ændre i stien til billedet, og sådan kan det fixes.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det fungerer nu ganske fint med den indstilling (som er standard : wp-content/uploads) på den 2.7 installation jeg har kørende. Jeg har dog tilføjet et flueben i "Organiser mine uploads i måneds- og årsbaserede mapper".

Så det er da ikke en generel fejl.

Men kan godt se problematikken på url'en, så må der vel være nogle uoverensstemmelser et eller andet sted i opsætning.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

"Organiser mine uploads i måneds- og årsbaserede mapper" det virker og nu viser den billeder..
tusind tak for hjælpen

Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

men hva så med et billede.... det er jo ikke bare nok med at uploade et enkelt.. hvordan installere jeg et billede galleri
jeg har kigget lidt på NextGEN Gallery men kan ikke få det til at virke ordenlig.. er der ikke et simpel galleri hvor man uploader
sine billeder og evt lave undermapper så man selv kan dele dem op i kategortier.. ferie billeder, fest billeder osv..
og det må meget gerne være simpelt at arbejde med når man skal lave undermapper (kategorier)..

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være meget simpelt, så ville jeg bruge WP's indbyggede galleri-funktion. 
Evt. så lave flere undersider, og samle dem på en side:

Mit galleri
- galleri1
- galleri2
- galleri3 

Når du laver en ny side, kan du vælge om den side skal have en forælder.
Ligeledes kan du vælge hvilken rækkefølge siderne skal komme i. 

Når du har uploadet flere billeder, kommer der et link med "Indsæt galleri". Du kan også bare skrive [gallery] i dit indlæg.
Vælg "Link til indlægsurl" når du har uploadet og skriver oplysninger til dit billede, for at vise hver billede på en underside, hvor der kan kommenteres.

Hvert billede kan have sin egen titel og beskrivelse.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også lige haft det samme problem, men det ser ud til at problemmet følger med opdateringen.

For at rette fejlen skal du gå ind under "Diverse" og så ændre der hvor der står ""wp-content" til "wp-content/uploads".

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)