Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af brillestel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er :-)

Det sidste stykke tid har jeg leget med tanken om at designe brillestel og få produceret en række solbriller (uden styrke). Jeg har fået nogle skitser på bordet og vil høre om I ved, hvem man skal kontakte, hvis skitserne skal blive til et reélt produkt. Findes der fabrikanter i Danmark, som kan hjælpe mig, eller skal man til udlandet?

På forhånd tak

Caspar

Tilmeldt 12. Sep 08
Skrevet kl. 01:08

Nu er jeg ny herinde på Amino. Kan det passe, at der ikke er nogle, som kan pege mig i den rigtige retning? :-) I må endelig sige til, hvis manglende svar skyldes, at jeg har været for upræcis i min formulering, eller om jeg bare skal have mere tålmodighed. :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 08:42

Hej Caspar,

Rigtig spændende idé !

Jeg har flere års erfaring fra branchen hos en af de store spillere i Danmark. Med hensyn til produktion skal du nok til Østen for at få nogle gode priser. Seriøse leverandører hænger dog ikke på træerne og når man kommer som ny og skal have produceret "et par" stel fra bunden kan det godt være svært. Nogle af de store får jo produceret millioner af stel årligtSmile

Jeg synes du skal kontakte nogle af de danske firmaer som finder leverandører og samarbejdspartnere i Østen og se hvad de kan tilbyde.

Vær opmærksom på at solbrillemarkedet i Danmark er forholdsvist svært (pga. vores dårlige vejr Smile ) derimod er Sydeuropa et attraktivt marked.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 12. Sep 08
Skrevet kl. 23:26

Hej Martin! Tak for svaret! Lyder spændende, at du har erfaring i branchen. Lader til, at det er en svær branche at komme ind i?

Kan du give mig et estimat på, hvad ens startkapital skal være og hvor langt det rækker? For som du siger, får de nogle producenter lavet millioner årligt, så kan forestille mig, at orderen skal være på forholdsvist mange stk. Specielt når der er tale om et design, som jeg har lavet fra bunden af.

Nu har jeg absolut ingen erfaring med producering i Østen. Hvordan plejer kommunikationen at være?

Mvh

Caspar

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)