Skift af phpbb tema ? (kan ikke huske)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Lasse Lykke
Skrevet
12-01-2009 kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
hej aminer
Kan ikke huske hvordan man skifter et phpbb tema har prøvet, men hvad skal man gøre af ting.
Kan slet ikke huske
tak
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Log ind i ACP . Under generel skal du ned i boardkonfigurationer og vælge punktet board grundlæggende . Du kan nu i feltet standard typografi skifte mellem de temaér du har installeret på forummet. Skal du installeret flere temaér, overføres de til styles mappen som ligger roden af din forum mappe, derefter installeres de ACP , via feltet typografier.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Lasse Lykke
Skrevet
12-01-2009 kl. 20:16
Svar
Log ind i ACP. Under generel skal du ned i boardkonfigurationer og vælge punktet board grundlæggende. Du kan nu i feltet standard typografi skifte mellem de temaér du har installeret på forummet.
ved jeg, Er det man skal før der tror jeg har gjordt det rigtigt nok
Svar
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Lasse Lykke
Skrevet
12-01-2009 kl. 20:16
Svar
Log ind i ACP. Under generel skal du ned i boardkonfigurationer og vælge punktet board grundlæggende. Du kan nu i feltet standard typografi skifte mellem de temaér du har installeret på forummet.
ved jeg, Er det man skal før der tror jeg har gjordt det rigtigt nok
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Husk hvis det skal være for alle brugere, skal du lige markere i feltet under Tilsidesæt brugeres valg af typografi: ellers vil du ikke opleve nogen eftekt.
Svar
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Lasse Lykke
Skrevet
12-01-2009 kl. 20:21
Svar
Husk hvis det skal være for alle brugere, skal du lige markere i feltet under Tilsidesæt brugeres valg af typografi: ellers vil du ikke opleve nogen eftekt.
Ja, men hvor skal jeg lægge det i min ftp og hvad gør jeg lige efter det
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Find mit mobilnummer på min hjemmeside hvis du vil, så kan jeg lige guide dig gennem det.
Svar