Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokaler søges Østerbro/Hellerup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger gode kontorlokaler, gerne 2100 Østerbro eller 2900 Hellerup, men vi hører gerne om andre attraktive lokaler.

Vi søger 60-100kvm, evt. dele med andre, vi laver selv software, så et firma i IT-branchen ville være at foretrække.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:59

Hej,

Jeg har lige fået et ledigt kontor på Allegade 13, 2. 2000 Frederiksberg, der er klar til indflytning, og det er et suverænt kontor,

der ligger lige ved siden af TV2 Lorry.  Kontoret er samlet set 175 kv.meter og der er en super terrasse, og det er muligt, at

jeg vil bevare mit ene skrivebord i den ene ende af kontoret.

Hvis i har lyst til det, burde i se kontoret, da det er ganske unikt og med en rigtig god beliggenhed. I kan ringe på 27 14 36 83

til Tom eller maile på vogelassurance@mail.dk  for nærmere aftale. Venlig hilsen  Tom

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:48

Hejsa.

Vi ligger i KBH K, men kun 5 min. gang fra Østerport Station, så måske går det an?

Se mere om vores fullservice kontorer på: http://www.citycallcenter.dk/services/kontorleje/

(Og vi mener dælme fullservice - hvor mange andre steder finder du en fuldtidsansat der kun er der for at højne serviceniveauet - f.eks. ved at fjerne dit brugte service fra dit kontor? Smile)

Jeg håber at vi hører fra jer.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:56

Hej "Reiler",

Vi har nogle utrolig lækre lokaler på Østerbro.

Beliggenheden lige ved Vibenhus Runddel er optimal til virksomheder der ønsker nem adgang til både centrum og nordsjælland (Hellerup).

Vi har ca. 230 kvm. som er fuldt møblerede med kvalitetsmøbler på alle pladser. Vi er pt. kun 3 ansatte i vores firma så vi kan godt bruge nogen at dele faciliteterne med.

De øvrige faciliteter omfatter blandt andet:

- Mødelokale
- Køkken
- Fri parkering

Jeg kan sende dig lidt yderligere oplysninger hvis du er interesseret. Du er også meget velkommen til at stikke hovedet forbi og se nærmere på lokalerne.

Hvor mange personer er i?

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42

Hej Grønkjær

Tak for tilbuddet, men vi har netop idag skrevet lejekontrakt på nogle lokaler på Frederiksberg.

Mvh

Michael

Grønkjær:

Hej "Reiler",

Vi har nogle utrolig lækre lokaler på Østerbro.

Beliggenheden lige ved Vibenhus Runddel er optimal til virksomheder der ønsker nem adgang til både centrum og nordsjælland (Hellerup).

Vi har ca. 230 kvm. som er fuldt møblerede med kvalitetsmøbler på alle pladser. Vi er pt. kun 3 ansatte i vores firma så vi kan godt bruge nogen at dele faciliteterne med.

De øvrige faciliteter omfatter blandt andet:

- Mødelokale
- Køkken
- Fri parkering

Jeg kan sende dig lidt yderligere oplysninger hvis du er interesseret. Du er også meget velkommen til at stikke hovedet forbi og se nærmere på lokalerne.

Hvor mange personer er i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)