Hejsa alle Jeg skal om ca. 1½ måned have min firma hjemmeside oppe og kører. Så jeg er så småt begyndt at lede efter forskellige muligheder. Jeg var derfor forbi www.monsterteplate.com og hvor er der bare vildt mange fine designs. Men hvad er det negative ved sådan et "standard" design/side? Bortset fra at din nabo og kollega kan købe den samme. Men hvordan med søgemaskinerne? Hvilke negative faktorer skal jeg mere tage med når jeg tager min beslutninger.....og også positive! |
Monster template
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg synes mange af de betalings templates er "techno" fimset... Prøv at se på opensouce templates...? Google it :) Det som jeg oplver er at folk vil ha et design som loader hurtig, er nem at finde rundt i og ikke alle muglige flash bannere/logoer... |
Templatemonster er et fint sted, om man kan lide stilen er jo en smagssag, men firmaet er professionelt, du får mange gode ting med ved køb af templates, og mange af dem er ordenligt opbygget. |
Du kan osse give 2000$$$ og designet er dit og kun dit... Husk at have med i dine overvejelser at folk sagtens kan have købt templaten på template basis inden du køber den unikke udgave, og de vil stadig kunne bruge designet. Altså det er ikke 110% unikt :) Jeg mener ikke det kan betale sig at bruge over 2000$ på design fra templatemonster, er dit budget på den størrelse ville jeg gå til en dansk grafiker, hvor du får præcist det du ønsker. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)