Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle ørne til internet-netværk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune:

Så vidt jeg ved sender fullrate først datapakkerne når de når en hvis størrelse, imens en gamerprofil heletiden er aktiv i sendingen af pakker.

Spørgsmål :

Og hvordan ville netværket se ud med det du kalder "gamerprofil", hvis alle kunderne bare sendte tomme datapakker og ingen trafik. Det svarer lidt til en jernbane, hvor der kører en masse tog men hvor der ingen passagerer er med, du er nød til at lede trafikken andre steder hen. og dermed hvis ovenstående holder, ville der opstå en del flaskehalser i trafikken.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 07:53

Sebastian Brandes:

Tjek først, om du får hvad du betaler for. Du kan bruge TDC's hastighedstest til at se, om du har reelt har din forbindelse, som du har købt.

Kør testen på http://hastighedstest.tdc.dk/.

En konkurrents hastoghedstest.... det skal nok blive et vellykket eksperiment *g*

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:35

www.easywebhost.org:

Rune:

Så vidt jeg ved sender fullrate først datapakkerne når de når en hvis størrelse, imens en gamerprofil heletiden er aktiv i sendingen af pakker.

Spørgsmål :

Og hvordan ville netværket se ud med det du kalder "gamerprofil", hvis alle kunderne bare sendte tomme datapakker og ingen trafik. Det svarer lidt til en jernbane, hvor der kører en masse tog men hvor der ingen passagerer er med, du er nød til at lede trafikken andre steder hen. og dermed hvis ovenstående holder, ville der opstå en del flaskehalser i trafikken.

Hej,

Af de 2 sidste beskeder du har skrevet her, får jeg den opfattelse at du bare skriver for at være "bedre vidende" måske da du kører et webhosting/webdesign firma - hvordan går det forresten med det? ;) Du kommer ikke med noget input til at hjælpe manden, men modsiger blot os andre, der forsøger af hjælpe. Hvad laver du?

Måske skulle du have læst DETTE inden du begyndte flame

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)