Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har forstand på Paypal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har oprettet en konto i paypal for at nemmere kunne betale mine leverandører i udlandet. Nu får jeg beskeden, jeg ikke kan betale mere via paypal da jeg har nået grænsen... Jeg får vide jeg skal: "Check your card statement and find the 4-digit PayPal code for the charge you authorized." Er der nogen der ved, hvilken "4-digit paypal code" de mener?

Mvh Malin

Faynai.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:31

Når du starter med paypal, så laver de en transaktion på dit kort så de kan kontrollere at du er ejer af kortet. I dine bankudskrifter skulle der gerne være en 4 cifret kode i en betaling fra paypal. Det er den kode du skal indtaste.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:34

Hej Malin,

Du skal tjekke dine konto udtog, på dit konto udtog står der noget med "PAYPAL" og de sidste 4 cifre er i beskeden er din kode. :)

Da jeg skulle aktivere mit Visa hævede de 12,5kr, ved ikke om det er ændret, er 2 år siden jeg aktiverede min Paypal konto :)

Mads Madsen

Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:42

Tusind Tak!! I skulle bare vide hvor meget tid jeg har brugt, for at prøve på at regne den ud. Jeg skulle have spurgt her inde noget før Wink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)