Et godt skrevet brev med link til hvor kataloget kan downloades tror jeg vil gå bedre ind. Det er den vej jeg har tænkt mig at gå når jeg åber op for mit webshop system...Det koster, men så har man ren samvittighed ;)
|
Thrane:
men folk i al almindelighed vil nok stille sig mere positiv over for denne fremgangsmåde, da det jo alt andet lige fremstår en anelse mere professionelt og venligt!
Nej, stort set alle erfaringer siger det direkte modsatte. ;-)
Hvorvidt folk i almindelighed vil stille sig mere positivt over for fremgangsmåden er som sådan også ligegyldigt i og med at det ikke er lovligt og i så fald der kommer klager så risikerer du en dom og en bøde alligevel. Ikke noget der just er fremmende for et professionelt image.
Derudover er det ikke folk i almindelighed du skal bekymre dig om da de formodentlig knap ved hvordan man klager, men derimod dem der har sat sig ind i reglerne fordi de er trætte af at modtage spam. De vil som regel kende til diverse klassiske forsøg på at omgå lovgivning og alligevel indsende en klage til forbrugerstyrelsen eller lignende. Især så længe der er tale om et dansk firma, da der reelt er gode muligheder for at klagerne i de tilfælde bliver taget seriøse.