Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kunder har jeg på amino?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Da jeg læste denne tråd; http://www.amino.dk/forums/t/49850.aspx blev jeg alligevel lidt overrasket over, hvor mange af vores kunder, som er på amino..

Det er jo ikke til at kende alle virksomheder her inde, da ikke alle skriver under virksomhedens navn - Så nu er jeg lidt nysgerrig - Hvor mange af vores kunder kommer egentlig her fra?

Så køber du din emballage m.m. på Jakodan.dk, så ræk lige hånden op og sig "her" :-)

Nu er jeg en af de nye her på amino og jeg mener da det er okay at forespørge hvor man får sine kunder i nettet fra ! Jeg er dog ikke en af de fremtidige kunder hos Jakodan men det genere mig da ikke at der kommer sådan en forespørgsel !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:41

Kenneth:

Hej

Jeg er ikke kunde hos jer, da jeg gerne genbruger embalagen...Har masser af overskuds embalage.

Ellers har jeg ingen kunder gennem amino, da det efterhånden er udviklet til et webshop forum. Hvor man nok skulle have haft et emballage firma.Stick out tongue Istedet for en producerende virksomhed.

/Kenneth

At genbruge emballagen er da absolut også det mest fornuftige - både i forhold til miljøet, men også i forhold til økonomien :-)
Du må da også kunne finde kunder her, selv om her er mange webshops? De skal vel også bruge kalendere til kundegaver, visitkort, osv. og nogle af aminoerne har vel også produktion? Vi fik fx trykt kalendere i november og vi har lige fået trykt kataloger.. og vi får løbende trykt postkort, som vi lægger i de pakker vi sender ud..

Men trykkerierne har det vel generelt ikke så godt for tiden - vi har også et lamineringsfirma (www.dansklamineringscenter.dk), og februar har på det punkt nærmest været fuldstændigt dødt! Har lige hørt fra en af vores gode trykker-kunder, at de omsatte for 1/6 af normalen i februar i år.. Det er nok ikke tryksager, man bruger flest penge på, hvis sparekniven er fremme.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50

Her Yes og har sjældent oplevet bedre kundeservice og hurtigere levering Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00

Jeg bliver en ny kunde Smile - nok på grund af den gode omtale og selvfølgelig jeres store udvalg

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:03

wessel:

og hvad så når vi rækker en hånd op?? det skuffer mig at der er begyndt at komme så mange reklame posts herinde.. Tænk lige over hvad andre iværksættere lærer fra din post inden du poster, spild af vores kostbare tid at læse det der igennem..

Muligvis men den videre udvikling viser jo at det faktisk er rigtig god reklame det her og at folk generelt er glade for det Jakodan leverer. Så nytter det altså ikke noget at klynke. Er det ikke det Amino er til for - at skabe netværk ?

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 12:44

Jeg tør også godt melde mig under fanerne.
Det er rart med gode "konkurlegaer" som kan supplerer ens eget sortiment når det gælder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:52

Kan man få rabat, hvis man handler hos jer, og er amino-bruger ;o)?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:02

Joachim Løvgaard:

Det kan jeg desværre ikke tilbyde, da jeg så ville skulle give rabat til en meget stor del af vores kunder :-) Kan se, at vi har mange flere fra amino, end jeg først troede, efter at have snust lidt rundt i brugernavne herinde og have fået en del pm'ere også!

Men vi gør det jo lidt anderledes end vores konkurrenter - ringer du fx til dit lokale kontorcenter, får du ofte en mega høj pris, og her efter kan du prutte om prisen, og få dem længere ned - Med os er det lidt mere "what you see, is what you get"!
Priserne på hjemmesiden er ret billige i forhold til mange andre steder - til gengæld er priserne på hjemmesiden også priserNE!
.. Hvis du klikker på det lille rabat-ikon ud for produkterne, kan du se, hvad prisen falder til, hvis du køber større mængder.

Beklager Smile

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 17:11

Jakodan:

Joachim Løvgaard:

Det kan jeg desværre ikke tilbyde

Jeg er også kunde hos jer (og var det før ejg fandt jer på Amino). Jeg er RIGTIG glad for at handle hos leverandører, hvor jeg ved, at jeg får den bedste pris med det samme. så skal jeg ikke bruge tid på at handle om det, og risikere at sidde med en fornemmelse af, at jeg måske alligevel er blevet snydt! Så hold fast i den linie.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:42

Jeg har lige købt min første omgang emballage hos jer. Og fandt jer også herinde :-)

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)