Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have "hjælp"?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere!

Jeg er en ung gut der handler meget på nettet og er ved at være træt af dårlig og uoverskuelig design's. Derfor ville jeg bare for høre om det er nogen der vil have lidt kritik af jeres hjemmeside? I så fald må i gerne smide et link :)

Du får kritik, jeg bliver bedre til at give det.... win win situation :)

Fra Stenstrup
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:31

Hej Emil

Godt tilbud! - og så er det jo bare med at slå til. 

Jeg har sat min hjemmeside op her i efteråret, og selvom det ikke som sådan er en webshop, så kunne det vel være godt nok, at få lidt tilbagemeldig på anstrengelserne.

Den hedder: www.personaletjenesten.dk  - så værsgo at skyde løs Smile

Venligst

Karsten

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 23:43

Hej Karsten

Først og fremmest vil jeg sige at din hjemmeside er rigtig flot og yderst overskuelig!

Men nu til kritikken, hvilket du nok søger? :)
- Farverne er overhovedet ikke mig. Altså selve opdelingen med hvid, orange og blå er super fedt, men selve farverne er ikke mig.
- Når jeg læser inden under "Rådgivning" bliver jeg hele tiden forstyrret af spørgsmål der popper op. Selve ideén er fin, men ikke til sådan en slags hjemmeside.
- Der måtte gerne være et topic med "Kontakt" kan sagtens se det nede i bunden, men det gør alle ikke.
- Når jeg læser under "Personaletjenesten" syntes jeg det ville være fedt hvis du skrev om dig selv, altså som jeg-fortæller. Dette ville have en kanon effekt!

Dette er bare MIN mening, håber du kan bruge det!

Med venlig hilsen Emil Jensen

Fra Stenstrup
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:57

Hej Emil

Nå, du hører heller ikke til dem der "rammer" sengen tideligt!

Tak for din feedback - som du selv nævner er noget måske et temperaments-spørgsmål, men der er bestemt et par punkter som jeg vil tage med når jeg skal evaluere på den inden for overskuelig fremtid.

Jeg har fået noget ud af det, og det håber også at du har Yes

Venligst

Karsten

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 00:08

Hej igen

Nej det ville være forket at kalde mig det, det er kanon afstressende at være vågen om aftenen!

Fedt at du kunne bruge det til noget, men ja stadig en kanon flot side!

Venlig hilsen Emil

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:35

www.zibo.dk/2009

Sitet er langt fra færdigt endnu, men det ville da klart være lækkert med noget konstruktivt kritik. Tusind tak for tilbuddet :)

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 11:59

Hej hoeks

Det er nemt at se hjemmesiden er langt fra færdig, så derfor vil jeg langt hellere komme konstruktivt kritik når i er lidt længere. Men umiddelbart syntes jeg at siden er fin, men:

- Et billede på forsiden ville være fedt

- Ændre det med at når man holder musen over en overskrift såsom "puder" så man ikke kan se hvad man har musen over. (Altså at skriften bliver hvid)

- Når man går ind og læser om zibo ville det være fedt med nogle "under-overskrifter" sådan det er delt lidt op. Ikke som punkt form men knapt så flydende.

- En anden lille ting ville også være at man selv kan finde jeres mail på hjemmesiden, udover selve den "formular" som i har, hvilket i øvrigt er rigtig godt!

- Farvevalget er ikke lige mig, men det jo smag og behag.

Men som sagt, kom tilbage når i er kommet længere med jeres hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)