Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbeltsidet farvekopi

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På fredag skal vi op messe, og jeg sidder nu og kæmper med noget salgsmateriale. Jeg har netop erfaret at vi ikke kan nå at få trykt vores løsblade, så nu leder vi efter nogen der kan lave nogle kopier til os.

Det drejer sig både om enkelt- og dobbeltsidet farvekopier i A4. Vi har fundet et sted der kan lave det til kr. 1,5 pr stk ved 0-100. Er der nogen herinde der kan give os et bedre tilbud?

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:43

Hej Morten

Dén slags opgave dér er lige nøjagtig hvad MediaMouse tager sig af, Jesper som også er aktiv herinde.

Han har tit reddet vores r** i en overnight produktion, så hvis han har helt til på fredag er jeg sikker på det kan lade sig gøre uden problemer at få dem trykt ;-))

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:15

Hej Morten

Løsblade, digitaltrykte, 130g, A4, 4+4, 1000 stk. kr. 2.995,00
Løsblade, digitaltrykte, 130g, A4, 4+4, 1000 stk. kr. 2.195,00

Begge priser er for trykte løsblade, og ikke farvekopier. Dog er det digitaltrykte løsblade.

Begge priser er ex. moms og fragt, men inkl. kontrol af filer samt levering på 48 timer.

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Fladså Grafisk ApS Skrevet kl. 23:57

Hej Morten

Du kan maile de nøjagtige specifikationer til mig tirsdag, så regner jeg en SUPERPRIS - og så printer vi onsdag - leverer hos dig torsdag - og du ta'r på messe fredag....

Mvh.
Henrik

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:22

Hej alle

Tusind tak for jeres velvilje til at hjælpe. Amino er sgu et fantastisk sted Yes

Jeg må desværre erkende at jeg ikke formår at lave materialet færdig inden messen Sad Så i denne omgang får jeg desværre ikke brug for jeres hjælp alligevel.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)