Jeg bor i København og har altid drømt om at starte min egen virksomhed. Jeg er nu gået igang med undersøge marked. Jeg arbejder fuldtid og ønsker derfor have en virksomhed, som jeg kan drive ved siden af eller ansæt en som kan hjælpe mig med styre den. Jeg ønsker ikke start en virksomhed fra bunden, men ønsker derimod købe en eksisterende virksomhed, så der er penge at tjene lige fra første dag!!!
Jeg har sparet 300.000kr op ...Hvad kan jeg får får dem....Vil du sælge din virksomhed til mig.:-)
Jeg ønsker ikke hvae webshops!! - Jeg håber i kan hjælpe mig igang -gode råd modtages!
NB: Jeg intresserer mig næsten for alt...Har ikke nogen bestemt intresse områder!!
Vi leder efter en som er interesseret i at starte en herretøjs butik. Der er tale om meget favorable opstarts vilkår, hvor vi betaler husleje, indretning af butik osv.
Såfremt denne branche kunne have din interesse så send mig en mail.
Mange tak for Pm.Men som sagt er jeg ikke intresseret i webshops eller website.
Jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle virksomheder i Amino jobbørs,som man kan passe med fuldtidsjob eller som kan betale sig ved at ansætte en medhjælper.
I er velkommen til sende mig Pm, hvis i Synes i har lige en virksomhed som er noget for mig.:-)
CBJ...Det lyder næsten godt til at være sandt..Må vi ikke lidt mere ?
Tjæ som sagt er jeg ikke meget for webshops, så ladvær med send pm om webshops.:-)
jeg ka godt tænke mig overtateg en velkørende sko eller tøj forretning i København. Jeg har nu ca 400.000kr og hvis forretning er lidt dyre ....jamen så må vi finde en ordning, hvor jeg kan betale de resterende penge ,...
Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget i Amino Børs...eller den blå avis...Hvad skal jeg gøre ?