Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af webshop.. billigt..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle jer Amino folk derude..

Syntes efterhånden det var på tide at JEG kom med et lille "Jeg har et godt tilbud til dig!"-tilbud..

Mit tilbud ligger i at lave design/redesign af Dandomain webshops eller mindre hjemmesid.
Andre Webshops kan også komme på tale, men de eneste jeg har lavet design til, ind til videre, er Dandomains..

Normalt ville jeg tage 2500kr for sådanne redesigns, men da det er ved at blive sommer, og i allesammen er Amino brugere som jeg, vil jeg gerne skære lidt af prisen..
Så 2000kr er mit tilbud til jer..

Hvis man ønsker en lille "taste of" hvad jeg kan, så kan man da kigge på Stines webshop, www.babyblue-shop.dk , som jeg redesignede tidligere i år.

Send mig en pm eller mail på brian@fraende.dk , hvis du er interesseret.. Kom gerne med spørgsmål herinde, så alle kan få glæde af svar :) ..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Var da trist der slet ikke var nogen bud :)..
Slet ingen der lige har startet deres egen lille webshop op, som føler de har brug for en hånd til at få gjordt den flot og dejlig..

Designet og udstrålingen er det første en bruger ser, og virker siden ikke tillokkende er de væk og videre til den næste, på sådan ca 5 sekunder (Mener det er det undersøgelserne siger)..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)