Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adobe dreamweaver cs3/cs4

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:30

Det er ikke så svært at vælge ud fra en valgmulighed? (Og dog for den valgmulighed du linker til koster 12 kroner for meget).

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 16:35

gweb:

Det er ikke så svært at vælge ud fra en valgmulighed? (Og dog for den valgmulighed du linker til koster 12 kroner for meget).

og den er ikke på dansk syntes bare det er syrt med mere hvad for man som er så godt ?

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 16:43

Du kan kigge på nogle alternativer som Notepad++ eller NVU for eksempel der også har kode editor, men som er gratis.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 16:58

gweb:

Du kan kigge på nogle alternativer som Notepad++ eller NVU for eksempel der også har kode editor, men som er gratis.

Hvad er fordele ved at bruge dreamweaver skal man ikke skrive alle mulige kode ?

og er det lige sådan med Notepad++ og NVU

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00

du får meget mere ud af at lære at lave det hele via rå html. WYSIWYG editors laver ofte en masse unødvendig besværlig kode. Jeg koder alle mine hjemmesider i Notesblok eller TextEdit på mac og så er der styr på hvad der sker. Jeg kunne heller ikke forestille mig det er særlig nemt at lave crossbrowser venlige sider i en WYSIWYG editor. Kan selvfølgelig være jeg tager fejl. Og hvis du alligevel kun har tænkt dig at bruge den indbyggede html-editor for at få syntax-highlighting så ville jeg kigge på ovenstående indlægs alternativer.

Tilmeldt 22. Oct 08
Skrevet kl. 17:10

Dreamweaver har også live FTP editing og andre fordele som man kan udnytte når man kommer lidt mere ind i tingene. Men som nybegynder vil jeg anbefale dig at kigge på notepad++, NVU eller tilsvarende.

Ellers kunne du jo kigge på CMS systemer som Joomla, wordpress eller lignende, men der tror jeg du har været (Gætter på du er den tidligere "edb-freak").

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 17:25

gweb:

Dreamweaver har også live FTP editing og andre fordele som man kan udnytte når man kommer lidt mere ind i tingene. Men som nybegynder vil jeg anbefale dig at kigge på notepad++, NVU eller tilsvarende.

Ellers kunne du jo kigge på CMS systemer som Joomla, wordpress eller lignende, men der tror jeg du har været (Gætter på du er den tidligere "edb-freak").

Ja, lavet nogle hjemmesider i joomla men nu vil jeg selv prøve at lave noget

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 17:39

KompoZer 0.7.10 er det ok at bruge ??

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:49

Master Vind:

KompoZer 0.7.10 er det ok at bruge ??

Den er i hvert fald nem at gå til. Jeg aner ikke hvordan den er til større "rigtig" html-programmering, men til amatørbrug er den ganske glimrende.

~
Anja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)