Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et finansieringstilbud der måske er *for* godt!!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har boede på Grønland 1 årstid, og på den revisionskontor hvor min kærste arbejdet, fik han et brev fra et eller andet land i afrika, den om handlet, at han skulle hjælpe en afrikanske prins og tage alt hans formue ind på sin bankkonto, som tak for det fik man 10 % af hele formuen, som var flere millioner. Man skulle bare lige betale, jeg kan ikke huske hvor meget det var om det var 30 eller 50 tusinde kr. for at få denne prins ud af landet. hehe god fidus.

 

Mange hilsner

 

Jennifer Jensen


Tilmeldt 3. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jeg har faktisk oplevet da jeg skulle sælge min bil at en englænder ville købe bilen til prisen. Pengene kom og jeg satte checken ind den var ca. 15 % højre end prisen det begrundede køber med at jeg skulle overføre det til hans speditionsfirma. Men jeg sagde at jeg ville under ingen omstændigheder aflevere eller sende penge før checken var clearet. Og det blev den ikke men han pressede flere gange i telefonen for at få mig til at sende pengene.. But no luck for him. Hvis det havde været en dansker ville jeg ikke have noget problem med det men en englænder NO WAY mit råd er PAS PÅ hvis han er parat til at investere X mill. i et projekt hvorfor så en Yahoo. email adresse evt. kontakt det advokat firma som har godkendt dit projekt for at få tilsendt en garanti i en eller anden form.

 

RÅD SEND NO MONEY BEFORE THE CHECK HAS CLEARED.....

 

Yours Raptor

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Ja hvad folk dog kan finde på, jeg har lige modtaget en mail igen, sjov nok som den fra Grønland, nu har jeg skrevet tilbage at hvis de kontakter mig igen, kontakter jeg politiet, sjov nok har jeg ikke hørt fra dem siden.

 

Mange hilsner

Jennifer Jensen

 


Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
419 Scams bliver mere og mere "populære" herhjemme. Vi har på junkster.dk allerede haft store problemer med brugere som forsøger at lokke andre brugere i uføre. Baggrundshistorien kan være meget forskellig fra gang til gang, men som hovedregel er det næsten altid en stakkels pige som har frygtelig mange penge, men som bare liiiige mangler én til at gøre et-eller-andet "uskyldigt".

Vores brugere har heldigvis indtil videre været smarte nok til at skrive til os og bede om råd hver gang :) Altid en fornøjelse at have så snarrådige brugere. Dog er det heldigvis altid forholdsvist let at gennemskue forsøgene.

- men løsningen var faktisk simpel. Vi skulle bare begynde at overvåge alle brugere med yahoo.com emails og slette dem så snart de blev oprettet, og voilá - Så stoppede det.

Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg vil ikke være alt for bekymret. Veje du kan tjekke disse ting i England på er blandt andet at få fat i virksomhedens company registration number og gå ind via companies house for at finde yderligere oplysninger: http://www.companieshouse.gov.uk/

 

Hvis det er sådan at den check der bliver indløst skal betales tilbage så kan man altid afvente før den er registreret på din egen konto.

 

Det er også informationsmuligheder på dti.gov.uk.

Tilmeldt 10. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

 

Jeg er ny på dette forum, og faldt over dit indlæg.

 

Kunne godt tænke mig at vide "hvor" millionerne kom fra

jeg er selv blevet kontaktet af folk fra Irland, som umiddelbart

giver samme udtryk....

 

Det virker spændende på siden - fortsat god weekend

Kumbel... :-)

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)