Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe DR?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

På Danmarks Radio er vi i øjeblikket ved at udvikle en ide, der handler om lokale iværksættere. Ikke iværksætteri, man tjener penge på - men iværksætteri, der handler om at bidrage i det lokalområde, man bor i. Vi skal have fat i ildsjælene!

Til det har vi brug for hjælp fra jer: Selvom I er professionelle iærksættere, tror vi nemlig, at I kan hjøælpe med at fortælle os, hvad der driver værket, når man er en ildsjæl.

Er der nogen af jer, der har lyst til at være "konsulenter" i to timer?

Alt hvad I skal gøre er at være online mellem 10.30 og 12.30 og chatte med dem, der udvikler programmet.

Hvis I vil være med, mødes vi her - mandag klokken 10.30.

De bedste hilsner,

Henriette

Konceptværkstedet

DR

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Kære Henriette,

hos ENGODSAG.DK er vi netop en flok ildsjæle, så vi tager meget gerne en snak med dig! Fang mig på mobilen, 61 69 81 11. Vi kender også en masse ildsjæle i lokalområderne hos de forskellige organisationer, som virkelig gør en forskel rundt omkring i DK ...
God weekend :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Hej Henriette

Jeg er ikke sikker på, at jeg har tid til at være online på det tidspunkt.

Men jeg vil meget gerne hjælpe jer.

Jeg har kontakt med læssevis af ildsjæle, som gør en indsats i deres lokalområde.

Et par eksempler: I forgårs var jeg til møde med en flok, der vil starte et veteranbilmuseum, jeg er fundraiser og projektudvikler for én som arbejder med ordblinde, på mandag aften skal jeg til møde med en landsby, der gerne vil have flere indbyggere. Nåja - så har jeg skrevet en bog om det.

Ring endelig, jeg har masser af gode kontakter.

mvh Hans.

9787 9898

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:07
Hej Henriette

Jeg vil da også lige melde mig under fanerne, som værende een med en masse gode kontakter til interessante "lokale" ildsjæle, der har sat og til stadighed sætter deres præg på lokalmiljøet (også på "stenbroen").

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på: 22 81 60 90 eller på steen(snabel_a)statement.dk

Så kan jeg sende dig et par linier om hver "case".

mvh Steen Voigt Olsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)