Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed/oplevelse kontra opløsning på site

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Langt største delen af brugerene kører med maksimal opløsning på deres skærm. Du har ganske ret i at 1280x800 typisk stammer fra en widescreen bærbar på12-15". En meget populær computertype, som er at finde i mange danske hjem og virksomheder... Skærmene får dog efterhånden højere opløsning, til gengæld produceres der også mange mindre computere... Se bare de såkaldte netbooks, som virkelig vinder frem for tiden. Det er altså vigtigt at tage højde for disse skærme.

Michael:
Det ser ihvertfald meget elendigt ud når jeg kører det, har prøvet på 2 forskellige maskiner med hvert deres gfx kort.

Nu spørger jeg bare dumt.. Du sidder vel ikke og ændrer din skærm opløsning for at se hvordan dine ting vises? Det er klart at det bliver grimt hvis du bruger en skærmopløsning som ikke passer til din skærm! Smile

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja.

 

1280*800 må vist passe til en widescreen af en art ;)

 

Det er bare sjældent at jeg er stødt på denne opløsning

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

1280*800 må vist passe til en widescreen af en art ;)

 

Det er bare sjældent at jeg er stødt på denne opløsning

 

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-3744201-3819711.html

Nu tog jeg bare lige den første og bedste 15" hos hp.. Og min egen bærbar 12" har også denne opløsning.. Det er vist rimelig almindeligt, hvilket undersøgelserne også viser. At du ikke støder så meget på det i din dagligdag, må næsten være et tilfælde... :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)