Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billed genkendelse webshop er dette en god ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fået nogle gode leverandør aftaler igennem, med diverse face detection systemer. 

Blandt andet adgangs system, og meget mere.

Der er godt nok stadig mange fordomme omkring face detection, og udviklingen er ikke ret langt endnu, men  vi er kommet så langt, så det er til at stole på. Og hvis den ikke lukker dig ind, skal man bare have husket sin nøgle.

Jeg har gået med ideen om, at starte en webshop, som sælger genkendelses systemer: Hvad synes i om denne ide?? priserne vil være ret fornuftige, og det kan være meget effektivt i diverse firmaer. Og det vil være genialt at have i diverse smart houses.

Er det noget i personligt ville bruge??, hvis ja hvorfor hvis nej hvorfor.

Hvad er jeres mening om det?? 

Venlig Hilsen
 Mark  

Billig Iphone udvikling

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:09

Hej Mark

Det skal nok have en fremtid, i stil med andet sikkerhedsudstyr. Jeg tror også det kan være en god ide med en decideret webshop. Ikke for at sælge noget, men for at komme først. Det kan på længere sigt gøre dig mere synlig end andre.

Grunden til at jeg ikke tror du kan sælge ansigtsgenkendelse på nettet endnu er, at der er tale om et ukendt produkt, hvor ingen ved hvor godt det er. Det kan være umuligt at overbevise eventuelle købere via nettet. Hvis du derimod finder alle de potentielle kunder du kan i et område, aftaler et møde (evt. igennem en prof. mødebooker) og får lov tll at demonstrere det, er det nemmere at få dem ind omkring webshoppen senere.

Hilsen Viggo Poulsen

Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:13

Hej Viggo.

Det kan du have ret i, det vil jeg tænke mere over :)

Mange tak for din Feedback.

VH/
Mark 

Billig Iphone udvikling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)