Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam-blogs på Amino!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Biverbid:

Syntes ikke rigtig der kan være regler for hvad man bruger sin blog til & at der skal regler for gode eller dårligere blogger.

Er meget dårligt signal sende og dårlig ide.Uddybelse af dette behøves ikke,syntes blot der er meget ukærlighed og fordømmelse som sætte sig selv øverst og bedre.

Og er derfor grimt forslag.

Kh Biverbid.

Der er ingen der bliver smidt ud, alle kan blogge alt det de vil. Men jeg bestemmer selv hvem jeg vil promovere og jeg gider ikke bruge plads på folk der kun vil bruge deres blog til reklame. Skriver man diverse indlæg om det at være iværksætter og krydrer det med reklame, så fint med mig. Men hvis man skriver et eller to indlæg, der kun er reklame, så ring til os og købe et banner...

Dbh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig skal der være nogle ordensregler for en side som amino. Jeg er enig i at der skal være en meget stor frihed da det er en af de store styrker/fordele ved at "blogge".

Men dem som starter en tråd med et reklamelink eller andet useriøst skal helt sikkert fjernes fra siden, eller gøres opmærksomme på at de bør stoppe ellers ryger de ud.

Ellers ender vi med en amino der bliver oversvømmet med "spam" og det skræmmer brugerne væk, og så er alt arbejdet med at skabe amino ødelagt.

Go weekend:)

Thoams

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel.

Har du tiden og før jeg lægger link vil du så bedømme og hjælpe mig på vej-Mangeler det der står klart i mit hoved og hjerte få formuleret ud irette ord og budskab.

Mvh Biverbid

GG

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)