Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt et domæne og ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

For over et år siden købte jeg et domæne. smartepenge.dk uden at vide , hvorfor, men det så ud til at se godt ud og det lyder godt.

Er der nogle der har en ide til, hvad det kunne bruges til ?

MVH

JHN

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:11

Hvordan man tjener smarte penge eventuelt ? :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:37

Domænet lyder mest af alt som et Henrik Bruhn scam.
Jeg må erkende, at jeg ikke kan se potentialet i domænet, hvis der skal drives seriøs virksomhed, og ikke bare endnu en af de mange tusinde "tjen nemme penge" sites.

Jeg kan dog sagtens følge dig i din fremgangsmåde, at finde en spændende ledigt domæne, og så efterfølgende se om ikke man kunne bruge det til noget. Jeg gør selv det samme, dog er det domæner der relaterer sig til mine nuværende brancher.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Kan ikke se nogen potentiale i domænet, andet end det er let og huske..

Hvis jeg skulle komme med en fiktiv idé. Folk kan vinde en sjat penge på din hjemmeside i form af konkurrencer og evt. spil, hvor de får en vis sum "smartepenge" til rådighed, som kan viderebruges på dit site.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:39

Det kan være at Stein Bagger kan være interesseret i noget partnerskab omkring dit domain Angel

Jeg ser det som et negativ ladet domain-navn, der dog ikke rummer den store seriøsitet, så i dit sted ville jeg nok undlade at forny det næste gang.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:41

Det kunne blive til et interesse-site for investeringsinteresserede. Det ville dog nok kræve et vist minimum af kendskab til investering o. lign. og samtidig ville man måske såfremt man ikke diversificerede siden på en eller anden måde, ligge i konkurrence med store sider som buisness.dk og børsen

Det kunne også være en side hvor man kunne læse succesfulde iværksætterhistorier igennem tiderne, sådan for, at inspirere andre, tænk bare på hvor stor interessen er her på amino og det også for mange der langt fra selv er iværksættere p.t. Kunne samtidig køres over på noget livsstilsmæssigt, med at opnå sine livsmål osv.

Der er da masser af ideer, det er vel bare at komme igang med noget der ligger op af nogle af dine egne interesser.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:08

Det var da rart at der var en der kunne se noget andet i domænet end "nemme penge" . Smarte penge , hvad er det? Det er vel når jeg eller en anden gør det der er bedst for økonomien. Og det kan vel være mange ting.

Det er rigtigt at , hvis man er i denne branche og kender nettet virker det som en "billig" tjen hurtige penge site. Prøv at tage et kig på www.smartmoney.com eller www.smartmoneytips.com og fortæl mig om det ikke er seriøs netforretning.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 20:59

det lyder også som et sms kvik låns firma.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes det er en forkert at et domænenavn skal være udgangspunkt for en forretning. Find på ideen, så kan du altid finde et passende domæne

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)