Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelp! En der er god med one.com's webcreator? Saa tjen en skilling.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg soger en enkel gut, som har blot en smule forstand med One.com's webcreator.

Jeg har siddet de sidste 4 timer og provet at faa skidtet til at virke, med at opsaette en hjemmeside paa mit domain fitweb.dk, men den skal ikke ligge paa selve hovedsiden, men paa fitweb.dk/info.

Et er at faa langt den derop, det andet er, at faa sat hjemmesiden ordentlig op - her taler jeg blot deres egne templates.

Hvis du kan blot det mindste med one.coms webcreator, saa endelig send mig en mail paa mail@fitweb.dk saa giver jeg en marsbar og en skilling.

Hjaelp!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:33

Hej Rasmus.

Jeg kender en smule til Webcreator. Jeg vil dog ikke anbefale, at du bruger den. Den programmerer i noget værre kludder-kode i forhold til gældende internationale standarder (W3C). Det er ikke så smart mht. søgemaskiner, ens browservisning osv.

Hvis du vælger at gå videre med Webcreator, kan du evt. 
prøve online-supporten, som er gratis ved One. Det foregår via live-chat, og de er meget hjælpsomme.  

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:46

Hej

Jeg kender intet til webcreator, men hvis du alligevel skal ud og betale dig fra det, hvorfor så ikke købet et komplet design og hjemmeside med CMS. Jeg kan tilbyde alt dette til konkurrencedygtige priser. Du kan se mere på www.hedeby.net eller sende mig en mail til lasse@hedeby.net.

Mvh.

Lasse

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:55

Hmm, mener at have hørt at one har 24/7/365 chat support til deres webhoteller? :) Har du prøvet at kontakte deres support afdeling? Er ret sikker på de kan give dig et bedre svar end nogle af os herinde :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)