Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har eller jeg tror jeg har besluttet mig at starte op med noget mødebookingfreelance plan men jeg aner ikke om markedet er til det og hvad jeg skal forlange pr mdr. Jeg har arbejdet med Telesalg og Mødebooking i omkring 6 år sammenlagt jeg er professionel i min måde at kommunikere på og opnår nogle gode resultater jeg har solgt både til Privat og erhverv og både Kanvas og eksisterende kunder. Jeg har booket møder på : Rengøring,Vikarer,IT div software produkter. Hvad betaler i forskellige for disse ydelser ? og hvordan afregner i ?

Venlig Hilsen

Maria

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:18

Jeg vil personligt foretrække at betale en fast timepris + provision pr møde booket hvis det er mig der f.eks. skal købe en sådan ydelse.

Ved 100% provision (kun betaling pr booket møde) vil jeg frygte at kvaliteten af de bookede møder er ringere end i forhold til en afregningsmodel hvor der betales en fast timepris og så en lavere provision pr møde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:35

Hej Anders

Tak for svar selvfølgelig kan jeg godt forstå dig, det er jo nok bare fordi jeg er opdraget til ikke at lave kaffemøder...! Jeg er oplært i en fantastisk telemarketing virksomhed i Aalborg hvor dårlige møder bare ikke er en realitet.

Men ja en fast timepris kan også være en løsning.

Hilsen

Maria

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:24

Hej Maria,

Vi står netop og overvejer at anvende en freelance mødebooker, så måske vi skal prøve at finde ud af noget.

Kan du ikke kontakt mig på kontakt@e-opinion.dk

Hilsen

Kenneth

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 07:53

Hej Maria

Vil du skrive til mig på kenneth(at)egebjerg-rasmussen.dk

Vh Kenneth

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:12

Jeg vil gerne høre mere om det send mail til info@polermester.dk

ang rengøring/vinduespolering

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:11

Hej Maria,

Hvis du er interesert i noget arbejde med Mødebooking, kunne du så ikke kontakte mig på: os@teknordic.com

På forhånd tak.

Vh Ole Skaue

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)