Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med en skabelon til en rengøringskontrakt?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet indehaver af et rengøring/vinduespoleringsfirma og skal lave skriftlige aftaler med vores kunder. Jeg skal derfor bruge en skabelon som kan tilrettes efter behov, med sædvanlige vilkår osv...

Nogen der kan hjælpe? 

hilsen

DK-FR pigen

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:50

Hejsa

Har du fået din skabelon? Ellers har jeg en..

/mvh

Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:56

Jeg mangler lignende skabelon. Så håber det er okay at jeg lige hopper med på emnet og venter på svar. :)

-Thomas L

Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:05

Egentlig kunne jeg også godt være interesseret :)

Jeg overvejer selv at starte op, men synes det er svært, med priser osv.

Nogen der har en idé med priser?

Der er vel forskel på alm rengøring, og hovedrengøring?

Men kunne vøre super hvis jeg også kunne få en finger med i den skabalon :P

Ellers nogen der har gode tips, til nystartede rengøringsfirmaer?

På forhånd tak.

Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:43

Hejsa, jeg hopper lige med på vognen og håber jeg også ka få lov at få en lille skabelon.

de bedste hilsner

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:44

Eftersom der desværre ikke var nogen der kunne hjælpe med ovenstående, må denne tråd nok lukkes.

Held og lykke til jer andre, der også havde brug for hjælp.

Hilsen

DK-FR pigen

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Lindberg Service Skrevet kl. 19:11

hej det står jeg også lige og mangler.  der må være nogen der kan hjælpe os .mvh lindberg

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:17

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:21

Hej,

Siden at dette er selve grundlaget for jeres virksomhed vil jeg anbefale, at I bruger nogle penge på at få udarbejdet en rigtig god skabelon, der passer præcis til jeres virksomhed. Jeg er klar over, at det kan synes som en stor udgift, men på denne måde ville I undgå, at komme ud i diskussioner med kunder om vilkår m.v., som I havde glemt at tage med i en aftale, I selv har lavet  (og dermed spare ressourcer og penge på disse, da en retssag snildt kan koste jer over kr. 50.000 at føre) og derudover ville I have et sted at henvende jer, såfremt det måtte vise sig, at aftalen ikke var som den burde have været (læs, en advokats ansvarsforsikringsselskab).

De fleste advokater kan sagtens give et tilbud på, hvad en sådan type aftale skal koste, så I har et beløb I kan forholde jer til.

Når det så er sagt, skal en sådan aftale bl.a. regulerer følgende områder, uden at jeg dog kender til de specikke forhold i jeres virksomhed:

For hvilken periode kontrakten indgås, muligheden for opsigelse af kontrakten og varslet forbundet hermed, hvad det er for en ydelse der skal leveres og hvordan og hvornår, og der er særlige ønsker fra kunden til medarbejdere, estraydelser mv., hvad prisen er for arbejdet og hvordan der skal ske betaling, hvad der sker hvis kunden har en klage, hvad der skal ske hvis kunden ikke betaler eller hvis kunden på anden måde opstiller forhindringer for at I kan udføre jeres arbejde, hvordan eventuelle tvister skal løses og flere andre vilkår.

Med venlig hilsen

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:29

Hej.

Jeg kan være behjælpelig med priser og med udregningen af tilbud til potentielle kunder.

Har du fået en skabelon til en rengøringskontrakt??

mvh

Simon Jacobsen 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)