Jeg starter snart på 4. og afsluttende semester på multimediedesign uddannelsen på Københavns tekniske skole.
På 4. semester skal jeg etablere et samarbejde med en organisation eller en virksomhed.
Det kan enten være et regulært praktikophold eller det kan være, jeg vælger at arbejde på et projekt for en bestemt virksomhed og at det samtidigt fungerer som mit eksamensprojekt.
Hovedopgaven består af en digital applikation samt en rapport.
Produktet skal altså være et interaktivt multimedieprodukt. Sædvanligvis i form af et website.
I forbindelse med websitet kan der forekomme forskellige andre digitale medieprodukter, f.eks.: video eller audio, podcast, etc. Der kan også optræde printløsninger, f.eks.: magasin, plakat, postkort, etc
Kravet til disse produkter, at de fremtræder på prototype niveau. Der kan dog i visse tilfælde optræde krav om et højere niveau af færdighed. Dog skal dele af produktet altid fremstå med færdige elementer, således at det kan vurderes, om den studerende har opnået tilstrækkelig kunnen på feltet.
Der skal forefindes eksempler på fungerende interaktive elementer. Der skal være eksempler på færdigudviklet design, herunder grafik, fotos, illustrationer og lign. Udført i
Nå, har lige skrevet et længere indlæg, der så helt underligt ud da jeg offentliggjorde det.
Men vil bare sige, at jeg endnu ikke har fundet en virksomhed, og prøver lykken herinde.
vi driver en forretning med salg af antikviteter og bedre inventar, vi har på nuværende en hjemmeside og hvis jeg får din direkte mail adresse kan jeg sende dig linket.
Jeg har en overvejelse omkring en ny hjemmeside, hvor jeg gerne vil samle forskellige små kunsthåndværkere, som så selv kan uploade deres varer, hvis du kigger på siden antik-i.com, så vil du kunne få en ider om hvad jeg mener.
Det er ene forskellige antikvitetshandlere der bruger denne portal, noget lignende vil jeg gerne lave for små kunsthånværkere.
Hvis du kan se en ide i dette, og det kan være noget du kan bruge som projekt, så lad mig høre fra dig
Ville lige opdatere og informere om, at jeg har fået lov til at lave min egen firmahjemmeside, på 4. semester, så det er ikke aktuelt mere med praktikophold.
Jeg har nogle fødevare virksomhedder, hvor vi dagligt sælger over 2000 couverter mad. i det ene firma har vi lige kørt en koncept test. PROOF OF KONCEPT med meget stor succes. og nu er vi i gang med at planligge strategien for det nye koncept frem af rettet. jeg kunne forstille mig at der var grundlag for et meget spænde samarbejde... så glæder mig til at høre fra dig.....
Jeg har nogle fødevare virksomhedder, hvor vi dagligt sælger over 2000 couverter mad. i det ene firma har vi lige kørt en koncept test. PROOF OF KONCEPT med meget stor succes. og nu er vi i gang med at planligge strategien for det nye koncept frem af rettet. jeg kunne forstille mig at der var grundlag for et meget spænde samarbejde... så glæder mig til at høre fra dig.....
mvh. Dream dare belive do.
Undskyld, men er begyndt på at lave min egen firma side som 4. semester projekt, så det er ikke aktuelt mere, desværre.