Hej Jeg går og tumler lidt med at starte et mindre udlejer firma. Jeg er i branchen i forvejen (altså motorkøretøjer) og har en del kendskab til det generelt. Men udlejning er jo så noget helt andet. Er der nogen der har kendskab til feks forsikrings regler? Og hvordan man gør mht havererede biler i leje periode osv. Hvordan klarer feks lejetlig.dk og rentawreck.dk at have så mange biler af så ringe kvalitet? Der må være mange nedbrud. Hvordan skal man forholde sig i forhold til forsikringen af disse biler. |
Dato: 6/9/2006 10:32:02 AM Forfatter:StormHejJeg går og tumler lidt med at starte et mindre udlejer firma. Jeg er i branchen i forvejen (altså motorkøretøjer) og har en del kendskab til det generelt.Men udlejning er jo så noget helt andet.Er der nogen der har kendskab til feks forsikrings regler? Og hvordan man gør mht havererede biler i leje periode osv.
Hvordan klarer feks lejetlig.dk og rentawreck.dk at have så mange biler af så ringe kvalitet? Der må være mange nedbrud.
Hvordan skal man forholde sig i forhold til forsikringen af disse biler.
Hej Storm,
Hvordan går det med jeres site?Jeg har været i gang med at undersøge markedet, da jeg måske kunne bruge et par biler jeg kan udleje til mine kunder, når vi sælger deres bil, og de venter på at få deres nye.
Er der nogen der har kendskab til feks forsikrings regler?
Du betaler den dyreste forsikring - da forsikringsselskabet ikke ved hvem der vil leje din bil, kommer du altså til at forsikre en bil som om du var en 18 årig gut.
Og hvordan man gør mht havererede biler i leje periode osv.
Hvad tænker du på? Hvordan du får hentet bilerne hjem? Du bestiller enten TopHjælp eller købe dig en autotransporter så du selv kan hente bilen.Men der må være nogle insider aftale imellem nogle af forsikringsselskaberne og firma''erne, så de betaler en mindre præmier.Hvad laver du til dagligt? Bilforhandler?