Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer...Findes de?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for MEGET interessant læsning i forbindelse med et område, der må siges at berøre så godt som os allesammen (i hvert fald én gang i voes liv).
 
Når jeg kigger rundt på de muligheder og kontakter der findes, kan jeg ikke lade være med at spekulere på, om der er nogle områder eller forretningstyper, der er mere eller mindre eftertragtede. F.eks. er der nogle populære områder indenfor højteknologiske produkter - men hvad med os andre, der ''bare'' har en mere almindelig idé, der måske ikke vil vende op og ned på Verden, men til gengæld kan tænkes at være nemmere at forudsige udviklingen på.
 
Helt konrekt kan jeg jo nævne vores egen virksomhed som eksempel: en e-butik med salg af lingeri. Konceptet er ikke nyt og unikt, men i Danmark - og Europa - er der gode muligheder for at placere sig et fornuftigt sted i forhold til konkurrenterne. Vil et projekt som dette overhovedet være interessant for en Angel eller VC? Eller skal vi lige inkludere at alle BH''erne iøvrigt har indbygget en MP3 afspiller, kan lave kaffe + koble op på internettet, før det bliver interessant?
 
Mit spørgsmål går ikke så meget på lige præcis vores idé (men henvendelser fra nysgerrige personer med for mange penge er altid velkommen ;)), men mere det generelle syn på forskellige forretningsområder?

Tak for en  - som altid - spændende debat,
 
- Jesper
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Der findes bestemt brancher som bankerne ikke vil røre ved på nogen måde - eks. som en swinger klub - kan forestille mig du heller ikke har let ved at finde kapital til din e-butik

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du brug for finansiering?
Har du brug for personlige eller erhvervslån, uden stress og hurtig godkendelse
For yderligere information kontakt zollerwoodbridge@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen siger at livet går videre

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)