Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mails ved nye indlæg

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg skriver et nyt indlæg i en tråd, får jeg også selv en mail om at der er kommet et nyt indlæg, som  jeg har skrevet. Burde det ikke være sådan, at man kun får en mail, når andre end en selv skriver et indlæg?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:38

Det er vel rart at se hvad man selv skriver !!

mvh

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 10:52

Enig - men har man brug for at få ens eget indlæg gentaget for sig selv i en email? Jeg har ikke. Smile

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:58

Nogen ville nok syntes, at det er fjollet, andre ligegyldig og vi der er ligeglade sletter bare den mail vi selv har skrevet..

Jo, måske kunne man lave en fravælgelsespunkt i profil, men det er op til supporten som du kan skrive til.

http://www.amino.dk/contact-us.aspx

mvh

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:20

Spørgsmålet er om problemet er stort at det kan betale sig at sætte programmør ressourcer af til at rette det.

Det er en meget lille gene, som kan være meget omfattende at rette, sååå....

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 11:24

Jeg giver dig ret i at genen er lille, til gengæld rammer den mange brugere og skaber - efter min mening - en masse unødig ekstra-trafik.

Det kan i øvrigt ikke tage en programmør mange minutter at ændre systemet til at se bort fra forfatteren ved udsendelse af emails.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:30

Nu er jeg ikke selv programmør (har andre til at det der tekniske Big Smile)

Men kan det ikke godt give noget bøvl? Altså, forfatteren skal jo ikke bare slettes fra listen da han jo nok gerne vil have mail fra efterfølgende besvarelser. Så der skal laves en untagelse i forhold til det første indlæg. Og den kan man jo ikke bare lade være med at udsende, da de folk som abonnerer på kategorien så ikke modtager den, samt at folk som abonere på en specifik brugers indlæg så heller ikke modtager dem.

Alt efter hvordan det her abonnering fungere i forhold til i forhold til brugeren som der abonneres på, så kan det vel godt give lidt problemere at lave en pæn løsning på problemet?

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 11:45

Jeg er selv programmør og i de fora jeg har lavet, har jeg altid implementeret den løsning jeg prædiker her. Oversat fra kode til normalt sprog fortæller jeg mailudsenderen følgende "Send en mail til abonnenter der ikke hedder det samme som forfatteren" (I øjeblikket går jeg ud fra at koden på Amino hedder "Send en mail til abonnenter", så der er kun ½ linie kode der skal tilføjes - Så det er vitterligt let at implementere). På den måde skal ingen slettes fra listen over brugere der skal modtage en mail, når der kommer nye indlæg.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:57

Bjarke Klüwer:

Jeg er selv programmør og i de fora jeg har lavet, har jeg altid implementeret den løsning jeg prædiker her. Oversat fra kode til normalt sprog fortæller jeg mailudsenderen følgende "Send en mail til abonnenter der ikke hedder det samme som forfatteren" (I øjeblikket går jeg ud fra at koden på Amino hedder "Send en mail til abonnenter", så der er kun ½ linie kode der skal tilføjes - Så det er vitterligt let at implementere). På den måde skal ingen slettes fra listen over brugere der skal modtage en mail, når der kommer nye indlæg.

men spørgsmålet er hvordan det er lavet her. men du har ret i at det er noget der nemt burde kunne rettes.... vil gerne selv have det rettet.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:01

Tja. Hvis det er så enkelt, så ville det da være rart.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)