Ja, det burde man nok lige have oplyst. |
Husarens indlæg virker lige så farvet. Skyder en konkurrent ned og anbefaler så sit eget produkt.
Mvh. JK
Ja, det burde man nok lige have oplyst. |
Husarens indlæg virker lige så farvet. Skyder en konkurrent ned og anbefaler så sit eget produkt. Mvh. JK |
Man bør ikke altid kun kigge på prisen. Selv er jeg ved at lave et system som Dandomains (men naturligvis bedre osv...) og mine priser vil ligge melllem 1200 og 3600 pr år som jeg kan regne ud lige nu. Men forskellen på min og en f.eks. Magento er at jeg garanterer at der er en backup af dine data... ikke bare én gang om ugen eller sådan noget, men flere gange om dagen kører backuppen. Så derfor er prisen kun en sekundær faktor. Der er mange andre ting der skal sammenlignes på.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
En uskreven regl på et sted som dette er at det er ok at anbefale ens eget produkt, hvis man er åbent om at man selv har en interesse i det.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Flot! men hvad gør du så hvis der kommer en kunde en dag ? Det er ikke sikkert alle vil finde sig i at al serverens I/O går til dine nidkære backuprutiner. Hvad sker der hvis en kunde først opdager fejlen efter 6 timer og dermed får brug for en backup du lige har overskrevet ? Hvorfor ikke tage backup hver time? eller hver halve ? så kunne du måske tage 12000 for et "system som naturligvis er bedre en Dandomains"
/Hus |
Jeg prøver ikke at sælge nogen, noget som helst. Desuden er jeg heller ikke ude på at troll'e her på amino. Med fare for at starte en flamewar en lørdag aften, så står jeg ved min kritik af DanDomain webshop.
"Hvis du har brug for følgende: -En shop som ligner alle de andre dandomain shops. -Et lukket system som du ingen chance har for at komme fra igen. Du er altid 100% afhængig af leverandøren. -Rigtigt dårlige odds for at udvide funktionaliteten, medmindre DanDomain er enig i dine ønsker. Så er dandomain et rigtig godt bud. -Hvis du derimod er på udkig efter noget åbent og mere flekibelt, vil jeg anbefale dig at kigge på noget opensource fx. Magentocommerce. "
/Hus |
Hvis der kommer en kunde? Så åbner jeg da en flaske champagne... Du snakker som om at serveren står og tæsker derudaf med backup, men backuppen bliver IKKE overskrevet før efter 30 dage. Det vil så betyde at jeg kan gå 30 dage tilbage og reetablere nogle filer/data hvis det skulle blive nødvendigt. Hvis der er mange kunder, så bliver det mere nødvendigt at køre backup tiere.... jeg vil ikke stå i den situation at mine kunder har mistet en dags omsætning pga. manglende backup hvis en server går ned. Der er altså nogle der gerne vil gøre noget for kunderne. Det er også derfor at jeg kun kan tage x antal kunder per server. |
Champagen skal være dig vel ondt :-) Jeg påpeger blot at der er grænser for hvor meget data man kan kopiere til en sikker lokation på 6 timer. |
Det er jeg klar over.... :) |
Hej Christian Der er ingen tvivl om af der findes en del populære systemer og udbudere. Hvad DanDomain angår så mener jeg de står for 15-20 % af det danske markede. Jeg skal ikke gøre mig til smagsdommer om det er en top-performance udbyder eller ej, det er jo lidt op til hvilke forventninger du har til en udbyder og hvordan din forretning skal skrues sammen. Vedr. betaling og PBS, ja så skal du blot ansøge PBS om en indløsningsaftale for dankort. Både PBS og Dandomain har hver deres betalingsmodul/betalingsgateway som du kan vælge imellem. De fleste webshop-udbydere tilbyder en demo-version, som man kan bruge gratis i en periode. Det kan måske være svært lige at finde det rette system, så du kan jo teste alle systemerne af og sammen ligne dem. På den måde får du en fornemmelse af hvad du får for pengene. Held og lykke med projektet. |