Hej Christian,
Dit spørgsmål, har mange rigtige svar. For det afhænger af en række faktorer. F.eks dit behov, hvad dine egne kompentencer områder og hvad dit ambitionsniveau er.
Men DanDomain har udviklet sig en del i løbet af det sidste års tid. Det virker som om de har fået rigtig godt styr på deres grundlæggende system og der er løbende kommet opdateringer og flere funktioner løbende - og udfra hvad jeg forstår kommer der mere. De har virkelig fået fokus på dette forretningsområde igen, efter et par år at have ligget lidt stille. Så hvis der har været mange argumenter for tidligere, så er der kun kommet flere.
En shop som ligner alle de andre dandomain shops.
Det kommr jo 100% anpå den person der sætter shoppen op, lige som f.eks. en Oscommerce løsning ser den ud på en bestemt måde fra start - men kan justeres 100% så den passer til ens behov. Se f.eks. http://www.privatgrossisten.dk/shop/frontpage.html
-Et lukket system som du ingen chance har for at komme fra igen. Du er altid 100% afhængig af leverandøren.
Det er intet problem er at komme fra deres system, du har muligheder for at eksporterer alt data og importerer i den løsning du finder senere. Gør vi selv når kunder vokser fra deres løsninger og skal over på vores eget shopsystem.
-Rigtigt dårlige odds for at udvide funktionaliteten, medmindre DanDomain er enig i dine ønsker.
Som jeg sagde kommer der løbende udvidelse, men du har ret, hvis man har nogle specielle ønsker som man ikke kom opnå via DanDomain og manipulering af de mulighede der er, via f.eks. javascript, så er det et af de punkter som er problem. Men tilgengæld er der rigtig mange basisfunktioner på plads - som man kan lege med og få noget der minder 90% af det man prøver at opnå.
Så er dandomain et rigtig godt bud.
Helt enig.
Når dette er sagt, så er der brancher hvor er en DanDomain løsning ikke er nok.
Jeg vil dog godt kunne stå inde for en anbefaling af DanDomain som webshop-leverandør. Du kan læse lidt mere om hvad jeg synes er godt og skidt ved deres system på http://www.cygnet.dk/dandomain-webshop.asp