Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med hostingselskaber?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg går og overvejer at gå ud og hoste en side.
jeg har derfor søgt lidt rundt på nettet, og fundet priserne hos http://www.firebee.dk/ rimelig interessante.

Er der nogen som har erfaringer med netop dem? Eller bare har nogle andre som de varmt kan anbefale?

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:24

Nu ved jeg ikke hvad du har af behov, men hvilken af deres pakker er du da interesseret i?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 16:29

Jeg er ikke sikker endnu med størrelsen på pakken endnu, men overvejer M eller L. 
Burde det ikke dække behovet til en alminlig webshop

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 16:32

Ja tag et kig på deres selskabs omstruktureringer og deres alder taget  i betragtning..

Og mener heller ikke der ligger særligt mange domæner på serverne sidst vi scannede dem, men jeg kan jo tage fejl

dbh

Brian Knudsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:43

Brian Knudsen:

Ja tag et kig på deres selskabs omstruktureringer og deres alder taget  i betragtning..

Og mener heller ikke der ligger særligt mange domæner på serverne sidst vi scannede dem, men jeg kan jo tage fejl

Antallet af domæner siger ikke noget om kvalitet, men hvis der skal ligge en webshop, så bør de tage backup af data.

Derudover kan jeg ikke se hvorman kan tjene penge på 5 kr webhoteller (incl. moms) når der også er snakke om fri trafik..

Nu er jeg selv webhost, så min udtalelse kan være farvet 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:45

Jeg kan ikke anbefale ovenstående selskab af flere årsager.

Du bør finde en virksomhed der vil gå i dialog med dig om at levere en løsning der passer til dine behov, istedet for at putte dig ned i en af de kasser de har lavet.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:49

Jeg har hosting hos Firebee, og jeg har ikke noget at klage over. Jeg har et domæne hos one.com, som jeg ikke benytter og det firma har jeg dårlige erfaringer med.

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:33

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg kan ikke anbefale ovenstående selskab af flere årsager.

Du bør finde en virksomhed der vil gå i dialog med dig om at levere en løsning der passer til dine behov, istedet for at putte dig ned i en af de kasser de har lavet.

Jeg kan kun give Mikkel Mikjær Chistensen ret. Find end som kan levere en løsning, som du selv ønsker det. Istedet for som Mikkel påpejer, at putte dig selv ned i en deres færdige "pakke løsnigner".

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:19

Hej Niels

Vi må vel formode at de skal have 500+ kunder til 8 kr pr kunde for at de kan løbe rundt med en fuldtids ansat !

Desuden kan jeg heller ikke lide at det foregående moderselskab er tvangsoplyst af cvr.dk

dbh

Brian Knudsen

Fra København
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 560
Skrevet kl. 19:14

Jeg har brugt DanDomain siden 2001 til forskellige hjemmesider, og jeg har altid været ovenud tilfreds. De har høj stabilitet, god service og er meget fleksible!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)