Hej aminoer.
Jeg går og overvejer at gå ud og hoste en side. |
Nu ved jeg ikke hvad du har af behov, men hvilken af deres pakker er du da interesseret i?
Hej aminoer.
Jeg går og overvejer at gå ud og hoste en side. |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Nu ved jeg ikke hvad du har af behov, men hvilken af deres pakker er du da interesseret i? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja tag et kig på deres selskabs omstruktureringer og deres alder taget i betragtning..
Og mener heller ikke der ligger særligt mange domæner på serverne sidst vi scannede dem, men jeg kan jo tage fejl
dbh Brian Knudsen |
Antallet af domæner siger ikke noget om kvalitet, men hvis der skal ligge en webshop, så bør de tage backup af data. Derudover kan jeg ikke se hvorman kan tjene penge på 5 kr webhoteller (incl. moms) når der også er snakke om fri trafik.. Nu er jeg selv webhost, så min udtalelse kan være farvet
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg kan ikke anbefale ovenstående selskab af flere årsager. Du bør finde en virksomhed der vil gå i dialog med dig om at levere en løsning der passer til dine behov, istedet for at putte dig ned i en af de kasser de har lavet. |
Jeg kan kun give Mikkel Mikjær Chistensen ret. Find end som kan levere en løsning, som du selv ønsker det. Istedet for som Mikkel påpejer, at putte dig selv ned i en deres færdige "pakke løsnigner".
|
Hej Niels
Vi må vel formode at de skal have 500+ kunder til 8 kr pr kunde for at de kan løbe rundt med en fuldtids ansat !
Desuden kan jeg heller ikke lide at det foregående moderselskab er tvangsoplyst af cvr.dk
dbh Brian Knudsen |
Jeg har brugt DanDomain siden 2001 til forskellige hjemmesider, og jeg har altid været ovenud tilfreds. De har høj stabilitet, god service og er meget fleksible! |