Har før skrevet lidt herinde om et emne om ældre... Jeg kunne vildt godt tænke mig at gøre livet mere "spændende" for de ældre, har en masse idéer! Rigtig mange endda. men det hele går i vasken når jeg skal finde ud af det økonomisk.. jeg vil ikke ribbe dem, jeg ønsker en alm indtægt. har før snakket om rengøring,havearbejde, indkøb. men hvis bare jeg skal have en "normal" indtægt, skal de jo alligevel betale 150 i timen , og det syntes jeg måske ikke jeg har samvitighed til , når de i forvejen ikke for de store summer penge om måneden.. Har i en idé til hvordan man kan kringle den? Så jeg evt for et beløb for rengøring, indkøb osv. hvis det kunne lade sig gøre og tingende kørte efter et stykke tid, kunne jeg også været interesseret i at lave små ture for de ældre : eks. musser,sightseeing( forskellige steder i dk). biografture osv...
Håber på en masse gode svar :) negative som positive :)
Kan i hygge jer og held og lykke med jeres projekt! |
Hej DenGlade
Godt initaitiv, har du prøvede at se. Om du kunne få sponsorerede nogen af udgifterne ved dette?
Ellers kunne det måske være en mulighed, om du skal gå rundt med en T-Shirt fra et firma når du er ude.
Er da lige meget, i principptet. Bare de ældre har det sjovt, og til fornuftige penge. Eller tager jeg helt fejl?