Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i hjælpe mig, med hvordan jeg kan gøre livet lidt bedre for de ældre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har før skrevet lidt herinde om et emne om ældre...

Jeg kunne vildt godt tænke mig at gøre livet mere "spændende" for de ældre, har en masse idéer! Rigtig mange endda.

men det hele går i vasken når jeg skal finde ud af det økonomisk..

jeg vil ikke ribbe dem, jeg ønsker en alm indtægt.

har før snakket om rengøring,havearbejde, indkøb.

men hvis bare jeg skal have en "normal" indtægt, skal de jo alligevel betale 150 i timen , og det syntes jeg måske ikke jeg har samvitighed til , når de i forvejen ikke for de store summer penge om måneden..

Har i en idé til hvordan man kan kringle den?

Så jeg evt for et beløb for rengøring, indkøb osv.

hvis det kunne lade sig gøre og tingende kørte efter et stykke tid, kunne jeg også været interesseret i at lave små ture for de ældre  : eks. musser,sightseeing( forskellige steder i dk). biografture osv...

Håber på en masse gode svar :) negative som positive :)

Kan i hygge jer og held og lykke med jeres projekt!

Fra Sabro
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:44

Hej DenGlade

Godt initaitiv, har du prøvede at se. Om du kunne få sponsorerede  nogen af udgifterne ved dette?

Ellers kunne det måske være en mulighed, om du skal gå rundt med en T-Shirt fra et firma når du er ude.

Er da lige meget, i principptet. Bare de ældre har det sjovt, og til fornuftige penge. Eller tager jeg helt fejl? Wink

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 10:51

Hej  Daniel H Big Smile

Tak for svaret,

Har selv overvejet  det ;).

Men med disse tider hvor firmaerne ikke bare "smider" rundt med pengene bliver det svært. (Tror jeg )

Men helt klart noget jeg vil prøve at gå videre med!.

Hvis bare det kan løbe rundt økonomisk, er jeg villig til næsten at lave alle slags aftaler ;).

som du selv siger, bare de ældre har det sjovt ..

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Dec 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:39

Syntes at ideen med at tage de ældre med på tur , er rigtig go'.

Det er netop det der bliver nedprioriteret i dagligdagen.

Prøv at kontakte ældresagen og hør hvilke muligheder der er for økonomisk støtte.

Mvh

Bakkeskoven.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:52

Hej Den Glade Big Smile

Jeg er enig med Bakkeskoven. Du skal undersøge mulighederne for at søge projektmidler i ældresagen, private fonde mm.

Så du/I udsendelsen med "Gangstativerne" ! Jeg syntes, at det er fantastisk, hvad man kan give ældre mennesker af muligheder, så de får en fornyet livsindsprøjtning af håb - tro - energi mm. De lever jo igen Wink 

Så udtænk et projekt der kan gøre lign. og få økonomisk støtte. Det kan også begrænse eller helt udelukke økonomiske spekulationer for den ældre.

Held og lykke med dine positive intentioner, jeg er sikker på, at det vil lykkes for dig Yes

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 28. Sep 08
Skrevet kl. 17:59

Hej :)

Ja jeg så udsendelsen Gangstativerne, meget hyggeligt program, men det bedste var sgu at se de hyggede sig sådan , og ligefrem fik mere liv :)

Takker for svarene, hvertfald noget man kan bruge

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:36

Hej :)

Umiddelbart tror jeg ikke du skal være så bange for at firmaerne ikke vil sponsorere... Du har ret i at vi er godt på vej ind i finanskrise osv osv. men i en virksomhed som din snakker vi nok ikke om et sponsorat på flere hundrede tusinde. Og selvom der er "krise" skal virksomhederne stadig reklamere.

jeg syntes helt sikkert du skal forsøge at tage kontakt til nogle potentielle sponsorer og høre hvad de siger til det... Der er jo ik nogen grund til at droppe hele din ide bare fordi du TROR at der ik er nogen der vil smide penge i det ;).... Du finde ik ud af det før du undersøger det : ) Som iverksætter, og specielt første-gangs iværksætter, skal man afsætte en del tid på research og undersøge grundlaget for ideen meget grundigt!...

jeg er ret sikker på at du har gode muligheder for at finde sponsorer som gerne vil hjælpe dig tilgengæld for at du går med en reklame t-shirt, som det blev nævnt tidligere, eller en reklame på din bil, eller hvad ved jeg:) Der er masser af muligheder!

Hvis du er interesseret vil jeg meget gerne lave et samarbejde med dig mht at skaffe sponsorer hvis du er interesseret :)

Jeg er under uddannelse som markedsførringsøkonom, så skulle nok kunne bidrage:)

Du kan fange mig på thomas.holdt.frederiksen@gmail.com så kan vi tage en uforpligtende snak:)

men ellers en super god ide!

rigtig god weekend!

Mvh Thomas Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)