Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10% rabat på IT-sikkerhedsanalyser

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/9/2006 3:37:59 PM
Forfatter: Carsten Jacobsen
Hej Michael,

Det forklarede ihvertfald mig et par ting som var lidt uklare. Jeg har lige et par måneders udviklingsarbejde, men når mit system er færdigt, skal I nok få mere information så I kan lave en test. Jeg kunne nemlig godt forestille mig at jeg kunne bruge en ''nul huller'' fra jer som en del af min markedsføring Har I egentlig overvejet at lave et ''Godkendt af Zepcom''-logo som man kender fra eks. Verisign?

Jeg tror at I vil gøre jer selv en stor tjeneste ved at have en masse cases på jeres website hvor I beskriver hvad problemet var, hvad I gjorde for at hjælpe kunden (uden at røbe hemmeligheder) og endeligt hvad det kom til at betyde for kunden. Det er altså lidt nemmere at forholde sig til cases end blot det at læse at I udfører sikkerhedscheck.

Du skal nok lade være med bruge navnet på firmaerne i disse cases, da man jo ikke skal friste djævlen

mvh Carsten

Hej Carsten,

Jamen vi ville da være rigtig glade for at sikkerhedsanalysere dit system når du er færdig med udviklingen. Du skal være hjertens velkommen til at kontakte os til den tid, så finder vi ud af en løsning . Vi er ligeledes meget glade for alle dine råd og de er skam blevet taget til efterretning.
Du skriver at du godt kunne bruge en "nul huller" garanti fra os, som et led i din markedsføring. Der skal vi lige pointere at en normal sikkerhedsanalyse altid vil have en risiko for at efterlade et minimalt antal obskure sikkerhedshuller, som umiddelbart vil være umulige at tjekke efter medmindre vi har direkte adgang til kildekoden. En alternativ løsning, hvor man rent faktisk kan tale om "nul huller" garanti, er code audit. Code Audit fungerer på den måde, at vi får adgang til din kildekode (på krypteret vis vel og mærke) og tjekker den igennem, linje for linje. Her kan man reelt tale om en "nul huller" garanti, da ingenting umiddelbart skulle kunne slippe igennem vores analyse. En sådan Code Audit er dog væsentligt mere tidskrævende og derfor også væsentligt dyrere.
Ang. et "Godkendt af Zepcom" logo, så har vi allerede sådan et i form af "Secured by Zepcom", som du faktisk kan få 20% rabat ved at benytte. Så det opfordrer vi dig da helt klart til

Hvis du har yderligere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)