Som overskriften siger, har jeg været udsat for en programmør der mod forudbetaling skulle lave en webshop for en af mine kunder.. Denne opgave har taget et år indtil videre, og nu kan jeg slet ikke komme i kontakt med programmøren. Han svarer mig hverken på mail eller messenger, og tager ikke telefonen når jeg ringer...
Det er jo dybt frustrerende - og min kunde skal jo ha' sin shop op at køre! Af samme grund har jeg taget kontakt til en ny programmør, men jeg har ikke specielt meget lyst til at skulle betale for det af egen lomme
well.. der er faktisk ikke meget andet end mailkorrespondance frem og tilbage under processen .. og så har jeg jo fået og betalt en faktura på en webshop som aldrig er leveret. Mht. tidsfrist har det været lidt bøvlet, da han helst ikke har ville lave det færdig før han havde et aftalenummer fra pbs... hvilket er pænt svært at få når shoppen ikke er færdig!
Vær opmærksom på, at PBS ikke kræver en 100% færdig shop med alle produkter på plads, før siden kan godkendes og aftalenummeret udstedes. Det vigtigste er, at alle krav til handelsbetingelser, kreditkortlogoer m.v. opfyldes. Det link der fremsendes til PBS behøver heller ikke være det endelige link. Der kan blot linkes til en udviklingsversion.
Tak for din betænksomhed, men er faktisk allerede klar over det, og det er hvad der ligger online nu.. Vi har også været i kontakt med PBS, men nu kan jeg jo så bare ikke komme i kontakt med min programmør - som om han slet ikke gider at arbejde freelance mere og derfor ignorerer mig - dunno, but lame
Jeg er ked af at høre om din sag, men jeg tror sku selv du lige har skrevet svaret: "dunno, but lame".
Der er ikke det store du kan gøre, men jeg ville nok tage personlig henvendelse til programmøren hvis du havde mulighed for det. Det er mange af sådan nogle fistere på markedet, man kunne næsten lave en ny serie af "klamphuggerne" bare med hjemmesider ;P
Tjae det eneste du kan gøre, er at håbe på du kan komme i kontakt med programmøren.
Eller må man sige at du har det på den hårde måde. Altid have styr på dine aftaler, og hav kontrakt på dem. Verden er hård og ubarmhjertigt og svindlere er der nok af.. desværre.