Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket mad mangler der i Aalborg?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

jeg har også tit tænkt på at der mangler en rest. med god mexicansk mad i aalborg.

så måske er der noget om snakken.

jeg skal gerne være din kunde :o)

god vind og de bedste hilsner fra louise

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Hvilken slags mad er du god til at lave?
F.eks. så ligger der et pizzaria på Frederiksberg - Gastronomia - som laver fantastisk mad - selvom de 'kun' laver pizzaer og div. pasta-ting.
Konceptet er bare så gennemført italiensk: ingen bov'skinke' - kun parma skinke, hjemmelavede pasta-varianter osv.. og de hitter stort
selvom de er OMGIVET af andre pizzariaer. Det er de gør er at skille sig ud fra mængden. Hvilket selvfølgelig også er det du vil - jeg synes bare du skal tænke over hvad du egentlig synes er supersjovt at lave af mad, og hvor du virkelig vil kunne differentiere dig mht. smagsindtrykket.

Tag et kik på kortet her: http://beta.just-eat.dk/restaurants-gastronomia-2100/menu 
Hvis du en dag er i København så prøv den her:
Ravioli Emiliana - Ravioli med tern af parmaskinke vendt i olivenolie, løg, pesto, parmesan og fløde.

Jeg har nogen gange taget bilen gennem hele byen for at komme hen og få en af dem.. fantastisk.
Så bare lav god mad - så skal kunderne nok komme :)

Mvh Christian

 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fra Århus. Tæt på ligger Soya som hovedsagligt sælger asiatisk mad + Take away wok ret til 68 kr. Der er altid rigtig mange mennesker og deres take away wok ret står folk i kø efter på hverdage som weekender.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Kender du Taco Shop i København? (måske har du hørt navnet i Nik&Jay-sangen :)

Kanon koncept og mega lækkert. Kun ud-af-huset, men masser af kunder!

 

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er ikke, om du serverer mexicansk, indisk eller  fransk mad. Det vigtigste er, at du serverer noget lækkert mad, at servicen er i orden, at der er rent og pænt (også på toiletterne -  da uhumske toiletter giver tanker hen på hvordan køkkenet ser ud).  Det allervigtigste er faktisk hygiejnen. Jeg bor i Næstved, og der var en restaurant, hvor restaurantøren havde brugt rigtig mange penge på at lave en restaurant i stand og folk strømmede dertil, lige indtil en gruppe fik dårlig mave efter de havde spist der. Så gik forretningen neden om og hjem.

Men ellers vil jeg sige...jeg er absolut til Mexicansk - og gerne en lækker salatbuffet med et stort udvalg af friske varer.

Held og lykke med dit projekt. Skriv endelig, når du er kommet i gang, så kan det være turen går til Ålborg en gang. :-)

Venlig hilsen

 

Louise Berg

www.milledille.dk

 

 

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Hvis jeg var dig ville jeg være forsigtig med, at lave et alt for bredt og vildt koncept fra starten. Hvis du f.eks. nogensinde har set nogle af gordon ramseys programmer, har du ikke kunnet undgå, at høre ham lovprise den simple, men gode menu. Jeg mener, at det vi mangler i Aalborg er en lys, lidt fiks og lidt moderne, cafeagtig, restaurant der serverer noget forskellige salater og evt. - og nu skal du høre godt efter, for her kommer guldkornene...... Rigtige burgere. Du skal i mine øjne søge lidt væk fra det klassiske Aalborg koncept med halvsnasket billig lavkonceptsmad, 3 retter for 109kr. (hvis man bor i Aalborg ved man hvad jeg snakker om) For dem er der så mange af. Jeg ville lade mig inspirere af Århus og stjæle lidt fra deres Café-miljø, nogle gode salater med en god del kød i, og nogle rigtige burgere osv. altså simpel, men ægte og nogenlunde sund mad.  

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt om den, og regner med at jeg skal til kbh til sommer så må lige tjekke stedet ud... Men tak for den gode ide:D

fortsat go dag

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale det georgiske køkken - og jeg kender ingen steder i Danmark man kan få det (Hvis du kendet et sted, må de endelig sende mig en besked). Det nærmeste sted ligger i Krakow, så der burde du ihvertfald ikke forvente den store konkurrence Smile

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige gyldigt hvilken type mad du ender med at vælge, så syntes jeg du skulle prøve at kigge efter et sted med gode pakeringsmuligheder. Jeg syntes det er super træls at skulle køre rundt i det halve af Aalborg for at finde en pakeringsplads når man skal ud at spise. :) Det vil jeg vægte højt. Mener allerede der ligger en mexicansk resturant ved strandvejen?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke fra Aalborg, men jeg ved at Indisk mad er utroligt populært, smager absolut fremragende og nemt at have med at gøre som take-away.

I Odense er der nær banegården en indisk take-away restaurant der hedder GOA. De laver billig og super lækker mad og der er altid mange mennesker. Jeg er altid derinde forbi og spise, når det er sent og jeg er i Odense. Deres portioner rigeligt til 2 personer.

Sådan et sted mangler der i rigtigt mange byer....

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)